Αφεντικό για βραβείο: Έδωσε στη σερβιτόρα όλο το ποσό από το τραπέζι, γιατί οι πελάτες ήταν αγενείς μαζί της
Ο σεφ Lee Skeet έδιωξε μια ομάδα αγενών πελατών από το εστιατόριό του και έδωσε σε μια σερβιτόρα στην οποία φέρθηκαν άσχημα φιλοδώρημα ολόκληρο το ποσό του λογαριασμού που έφτανε τις 1.000 λιρες.
Αφεντικό για βραβείο
Ο Skeet, ο οποίος διευθύνει το εστιατόριο Cora στο Κάρντιφ, δήλωσε ότι μια 22χρονη υπάλληλος της υποδοχής είχε “υποτιμηθεί της είχαν φερθεί με αγένεια και την είχαν αγγίξει” από τα μέλη της συγκεκριμένης παρέας.
Σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς τους πελάτες που μοιράστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την Τετάρτη, ο σεφ είπε στους άγνωστους επισκέπτες “να μην ξανάρθουν ποτέ” στο εστιατόριο.
Είπε ότι αισθάνθηκε ότι ήρθε η ώρα “να αρχίσουν να καλούν τους πλούσιους ανθρώπους που νομίζουν ότι μπορούν να φέρονται στους ανθρώπους σαν σκουπίδια”.
Ο Skeet είπε αρχικά ότι θα επέστρεφε τις 1.000 λίρες που ξόδεψε η ομάδα, που ήταν ο “μεγαλύτερος λογαριασμός” που είχε δει ποτέ η Cora για ένα τραπέζι, αλλά στη συνέχεια άλλαξε γνώμη καθώς δεν ήθελε να τους δώσει “δωρεάν γεύμα”.
On reflection I reacted too quickly and emotionally last night. Sorry I was a little bit angry and protective.
I’m not going to refund the customer’s money.
I’ve instead kept it and transferred to lily x ???? pic.twitter.com/in1rsnNNsQ
— ???????????? ???????????????????? (@leeskeet) May 5, 2022
Έδωσε στη σερβιτόρα όλο το ποσό από το τραπέζι, γιατί οι πελάτες ήταν αγενείς μαζί της
Ο σεφ διευκρίνισε αργότερα ότι το ανεπιθύμητο άγγιγμα δεν είχε σεξουαλικό χαρακτήρα.
Είπε στο The Caterer: “[Οι καλεσμένοι] έφτασαν αργά για το τραπέζι τους και ήταν αγενείς από τη στιγμή που έφτασαν εκεί και συνέχισαν να μιλούν υποτιμητικά σε [το μέλος του προσωπικού]. Εκείνη μου είπε κάτι γι’ αυτό, αλλά δεν είχα συνειδητοποιήσει [τότε] πόσο αγενείς ήταν.
“Δεν είναι φυσιολογικό να το βλέπουμε αυτό στο εστιατόριό μας. Το Cora ξεκίνησε με μια στενή πελατειακή βάση, οι περισσότεροι από αυτούς είναι σαν φίλοι μας”.
Ο Skeet δήλωσε ότι δεν είχε λάβει απάντηση από τους πελάτες αφού αρχικά τους έστειλε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να τους επιστρέψει το ποσό του λογαριασμού τους.
Και πρόσθεσε: “Τους είπα ότι θα τους επιστρέψω τα χρήματά τους και ήθελα να μείνουν μακριά από το εστιατόριο και δεν ήθελα να έχω καμία σχέση μαζί τους. Στη συνέχεια ηρέμησα λίγο και μου επεσήμαναν ότι έτσι τους έδινα απλώς ένα δωρεάν γεύμα. Ξόδεψαν 1.000 λίρες, οπότε αποφάσισα απλώς να τα δώσω στην υπάλληλο που δέχθηκε αυτή την συμπεριφορά. Δεν ήθελα τα χρήματά τους, αλλά εκείνη τα άξιζε”.
Ο Skeet δήλωσε ότι είχε “εντυπωσιαστεί πολύ” με τον τρόπο που η υπάλληλος του χειρίστηκε την κατάσταση. Και σίγουρα οι 1.000 λίρες θα της φάνηκαν χρήσιμες.
Ο Skeet ήταν πρώην επικεφαλής σεφ στο βραβευμένο με αστέρι Michelin Hedone στο Λονδίνο, ενώ στην καριέρα του έχει διατελέσει sous chef στο Gordon Ramsay at Claridge’s, chef de partie στα εστιατόρια Marcus Wareing και sous chef στο εστιατόριο Tom Aikens στο Λονδίνο.
Το 2017 τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο με εγκατάλειψη, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εργαστεί και να μείνει εκτός κουζίνας για τέσσερα χρόνια. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας άρχισε να διευθύνει ένα εστιατόριο από το σαλόνι του, το οποίο εξελίχθηκε στο Cora.
Πηγή