«Δουλευω μόνο 1 ώρα την ημέρα και βγάζω 100.000 ευρώ»: 24χρονη έγινε πλούσια κάνοντας μόνο ένα απλό πράγμα
Η 24χρονη Μόργκαν Έκροθ βγάζει 100.000 ευρώ ετησίως και δουλεύει 8 ώρες την εβδομάδα.
Μάλιστα, σε συνέντευξή της στη στήλη Make It του CNBC, αποκαλύπτει πως όχι μόνο τα καταφέρνει, αλλά τα πάει και περίφημα καθώς με τα βίντεό της στα social media αλλά και την εργασία της, συνδυαστικά, κερδίζει 141.000 ευρώ ετησίως.
Αναλυτικότερα, η νεαρή κυκλοφόρησε τον λογαριασμό της, MorganDrinksCoffee, εντελώς πειραματικά με στόχο να βελτιώσει τις δεξιότητές της στο μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον Ιούνιο του 2019. Ποτέ δεν σκόπευε να ζήσει από αυτό αλλά τώρα, τα βίντεό της που παίζουν παντού με αποτέλεσμα να βγάζει έως και 9.000 δολάρια τον μήνα ή 108.000 δολάρια τον χρόνο (8.310 ευρώ / μήνα και σχεδόν 100.000 ευρώ / έτος αντίστοιχα).
Μεταξύ άλλων, πραγματοποιεί αναρτήσεις σε TikTok (όπου έχει 6 εκατ. συνδρομητές), Instagram και YouTube, ενώ τα έσοδά της προέρχονται κυρίως από διαφημίσεις, χορηγίες και συμφωνίες για προώθηση προϊόντων. Της παίρνει μόνο οκτώ ώρες την εβδομάδα να τα φτιάξει και είναι πολύ πιο προσοδοφόρα από την άλλη δουλειά της.
Παράλληλα, εργάζεται ως barista και μαρκετίστρια για την μάρκα καφέ Onyx Labs, όπου συνολικά αμείβεται με 45.000 δολάρια ετησίως (ή 41.500 ευρώ). Πέρυσι, το συνολικό της εισόδημα, αθροιστικά, ήταν 153.000 δολάρια ή 141.000 ευρώ. Όμως, το να μετατρέψεις αυτό που αγαπάς σε δουλειά μπορεί να είναι επικίνδυνο. «Έπρεπε να βάλω όρια για να μην καώ», ομολογεί. Αναφερόμενη στα πρώτα της βήματα και το πώς απέκτησε το επιχειρηματικό «μικρόβιο», υπογραμμίζει πως η αρχή έγινε όταν ακόμη πήγαινε σχολείο και δραστηριοποιήθηκε στο Tumblr, επομένως «πάντα γνώριζα αρκετά για την κοινωνική δυναμική και τις τάσεις που σχηματίζονται online» όπως τονίζει.
«Ενώ έπαιρνα το πτυχίο μου στο Πανεπιστήμιο του Όρεγκον, ήξερα ότι ήθελα να ασχοληθώ με το μάρκετινγκ με τα social media και το digital advertising. Άρχισα να φτιάχνω βιντεάκια στο TikTok για εξάσκηση, επομένως αυτό που κάνω τώρα ήταν μια πολύ φυσική εξέλιξη. Το περιεχόμενό μου στο TikTok και στο Instagram είναι σύντομης διάρκειας και επικεντρώνεται στη ζωή των barista, στο πώς αντιδρούν κατά τη συναναστροφή τους με πελάτες αλλά και αμιγώς στο διαδικαστικό κομμάτι της εργασίας τους. Ξεκίνησα το κανάλι μου στο YouTube τον Φεβρουάριο του 2020, και σταδιακά απέκτησε προβολή» πρόσθεσε.
Ταυτόχρονα, διασκεδάζει όσο περισσότερο μπορεί με τα βίντεό της ώστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να μην φαντάζουν σαν δουλειά όλη την ώρα, παρόλο που συχνά τα deadlines είναι αυστηρά και περιοριστικά. Επίσης, προσπαθεί να κρατά το περιεχόμενό της όσο πιο αυθεντικό γίνεται ώστε να αγγίζει τους εργαζόμενους στους κλάδους των υπηρεσιών και της εστίασης και κατ’ επέκταση να αποκτήσει ένα φανατικό κοινό. «Έχω πολλά χόμπι κιόλας. Όταν δεν δουλεύω, συνήθως βρίσκομαι σε vintage βιβλιοπωλεία, ενώ μου αρέσει και η συγγραφή κειμένων» επισημαίνει.
Επιπροσθέτως, δεν παρέλειψε να μιλήσει για τα θετικά και τα αρνητικά που έχουν τα social media. «Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ωραία επειδή όλοι μπορούν να έχουν. Αλλά διστάζω να πω ότι ο καθένας μπορεί να το κάνει. Είναι πολύ εύκολο να χάσεις τον εαυτό σου, τη φωνή σου, αν είσαι απλώς στο διαδίκτυο και δημοσιεύεις ό,τι κάνουν οι άλλοι, αντιγράφοντάς τους. Πρέπει να έχεις ταυτότητα. Για μένα, είναι να μεταφέρω την εμπειρία του καφέ στο διαδίκτυο. Καλό είναι να βρείτε τι σας ταιριάζει αλλά και να βάζετε και όρια στη δουλειά σας. Όσο νωρίτερα το κάνετε, τόσο καλύτερα, για να μην καταλήξετε εξαντλημένοι και με πλήρη έλλειψη ενδιαφέροντος για την εργασία σας» συμβουλεύει.
Πηγή