Τη δίκασε το Twitter: Η αεροπορική εταιρεία απαντά στη Ζέτα Μακρυπούλια που διαμαρτυρήθηκε επειδή έχασε την πτήση
Ζέτα Μακρυπούλια: Από τα αυστηρά πρωτόκολλα των αεροπορικών εταιριών φαίνεται πως δεν εξαιρούνται ούτε οι διάσημοι. Αυτό γίνεται εμφανές μέσω μιας ανάρτησης της Ζέτας Μακρυπούλια, η οποία αντιμετώπισε πρόβλημα με την πτήση της με την Sky Express για Σάμο.
Μέσω ενός βίντεο που δημοσίευσε στο Instagram, περιγράφει την άσχημη εμπειρία που είχε. Παρότι είχε φτάσει στο αεροδρόμιο στην ώρα της, λίγο πριν το check-in και ενώ δεν υπήρχε ουρά, αποφάσισε να πάει στην τουαλέτα. Όταν όμως επέστρεψε, διαπίστωσε ότι οι επιβάτες είχαν ήδη επιβιβαστεί.
Ζέτα Μακρυπούλια: Η απάντηση της Sky Express
Στελέχη της Sky Express μιλώντας στο protothema.gr, σημειώνουν ότι η Ζέτα Μακρυπούλια καθυστέρησε.
«Kαθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση».
Αυτή είναι η επίσημη απάντηση της αεροπορικής SKY express έπειτα απο την ανάρτηση της Ζέτας Μακρυπούλια στα κοινωνικά δίκτυα.
Τι ισχύει με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς
Σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, όπως αναφέρεται σε ερωταπαντήσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, ο επιβάτης οφείλει να παρευρίσκεται στον έλεγχο των εισιτηρίων εντός του καθορισμένου χρόνου. Αν ο επιβάτης δεν μπορέσει να επιβιβαστεί, δεν προβλέπονται δικαιώματα για αυτόν. Επιπλέον, η επίσημη ιστοσελίδα του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών αναφέρει ότι η καθυστερημένη άφιξη στην πύλη αναχώρησης μπορεί να οδηγήσει στο να ύπαρξη αρνητή απάντηση ως προς την επιβίβαση.
Σχετικά με την αναφορά της γνωστής ηθοποιού και παρουσιάστριας, δηλαδή ότι δεν υπήρξε αναγγελία για την αναχώρηση της πτήσης, αναφέρεται επίσης ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας εφαρμόζει την πρακτική του “silent airport”, δηλαδή δεν πραγματοποιεί αναγγελίες για τις άφιξης και αναχωρήσεις των πτήσεων.
Η αντίδραση της παρουσιάστριας προκάλεσε μεγάλο “ντόρο” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πολλά σχόλια να κρίνουν αρνητικά τη στάση της ηθοποιού, υποστηρίζοντας ότι δεν υπήρχε λόγος να την διευκολύνουν αφού η ίδια ήταν ασυνεπής.
Ζέτα Μακρυπούλια: Το “δικαστήριο” του Twitter
Η Μακρυπούλια πήγε στο αεροδρόμιο χωρίς να έχει κάνει check-in. Έφτασε εκει 20′ πριν ανοίξει το boarding κι αντι να κάνει check-in πήγε και τουαλέτα για να φρεσκαριστεί. Λυπάμαι αλλα η ζωή ειναι σκληρή. Συγχαρητήρια στην #Skyexpress που δεν ενέδωσε στο “ξέρεις ποιος ειμαι εγω;”.
— I am not a number (@oMesosOros) June 4, 2023
Μα καλά δεν μπορούσε να περιμένει ένα αεροπλάνο, δύο πιλότοι, 50 επιβάτες και το μισό προσωπικό του αεροδρομίου τη Ζέτα Μακρυπούλια να κατουρήσει;
— e❌cess (@xdoubles) June 4, 2023
Εν τω μεταξύ, όλοι όσοι λένε μπράβο στη #SkyExpress που δεν έκανε «διάκριση» για τη διάσημη επιβάτη #Μακρυπούλια, αν τους δεις εκείνους να χάνουν πτήση για 1-2 λεπτά, βλέπεις ότι κάνουν χειρότερα και από τις μεγαλύτερες διασημότητες. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.
— Alex Manos (@AlexandrosManos) June 4, 2023
Η Μακρυπούλια δίκιο δεν έχει? Αν έχεις κάνει check in, πρέπει μετά να σε αναζητήσουν αν δεν εμφανιστεις στο gate. Είναι και θέμα ασφάλειας, απαγορεύεται να ταξιδέψει η βαλίτσα μόνη της. (Μας έχουν κατεβάσει από αεροπλανο για να αναγνωρίσουμε βαλίτσες από επιβάτη που δεν ήρθε)
— clepto (@cleptok) June 4, 2023
Πηγή