Μαθήτρια σε καραντίνα αρίστευσε στις πανελλήνιες: Η ιστορία της Ελισσάβετ Χατζηπροδρόμου εμπνέει και συγκινεί
Η Ελισσάβετ Χατζηπροδρόμου, απόφοιτη του 6ου Γενικού Λυκείου Καλαμαριάς έλαβε το SMS που την ενημέρωνε για τη βαθμολογία της στις Πανελλαδικές ενώ ήταν σε καραντίνα στο σπίτι της λόγω Covid.
Η Ελισσάβετ Χατζηπροδρόμου, απόφοιτη του 6ου Γενικού Λυκείου Καλαμαριάς, είναι μία από τους σχεδόν 89.000 υποψηφίους των φετινών πανελλαδικών, που χαρακτηρίστηκαν ως «τα παιδιά της καραντίνας», εξαιτίας των ιδιαίτερων συνθηκών που επέβαλαν η πανδημία και η τηλεκπαίδευση κατά τα χρόνια της λυκειακής τους εκπαίδευσης και προετοιμασίας τους για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια.
Με βαθμούς 19 στο μάθημα της Έκθεσης, 19,5 στο μάθημα των Αρχαίων και 19,8 στα μαθήματα Λατινικών και της Ιστορίας έχει συγκεντρώσει από 19.420 έως 19.580 μόρια –ανάλογα με τους συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων κάθε σχολής του Πεδίου Ανθρωπιστικών Επιστημών.
Για τον πλήρη υπολογισμό των μορίων που συγκέντρωσε θα πρέπει να περιμένει λίγες μέρες ακόμη, μέχρι την ανακοίνωση -την επόμενη εβδομάδα, και των βαθμολογιών των ειδικών μαθημάτων και συγκεκριμένα των Αγγλικών που συνυπολογίζονται για την εισαγωγή στην Τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, το οποίο προσανατολίζεται να έχει ως πρώτη επιλογή στο μηχανογραφικό που θα συμπληρώσει, χωρίς να έχει αποκλείσει και το Τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ.
«Κατέληξα στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, γιατί έχει μεγάλο εύρος γνωστικών αντικειμένων που με ενδιαφέρουν και επιπρόσθετα την κατεύθυνση εξειδίκευσης στη Διπλωματία. Πέρα από αυτό μου αρέσουν πολύ οι ξένες γλώσσες», ανέφερε η Ελισσάβετ Χατζηπροδρόμου στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για την επιλογή της σχολής, σημειώνοντας ότι οι γονείς της -ιδιωτικοί υπάλληλοι- την υποστήριξαν στο να μπορέσει να βρει αυτό που ταιριάζει στα όνειρα και τις δεξιότητές της.
Σε ό,τι αφορά την προετοιμασία της εξήγησε πως από τη Β’ Λυκείου παράλληλα με το σχολείο, ξεκίνησε φροντιστηριακά μαθήματα, συνεχίζοντας ταυτόχρονα τη γυμναστική και μαθήματα χορού, που λειτουργούσαν ως βαλβίδα εκτόνωσης του άγχους της περιόδου.
Σχετικά με την περίοδο της πανδημίας και το πώς επηρέασε την πορεία της και των συμμαθητών της, η 18χρονη απάντησε πως «τα όποια κενά μπορεί να δημιουργήθηκαν κατά το διάστημα που έλειψε η δια ζώσης εκπαίδευση και επικοινωνία καλύφθηκαν, αν και σε ψυχολογικό επίπεδο σίγουρα αυτό που ζήσαμε άφησε κάτι σε όλους μας».
Ως παρότρυνση προς τους φίλους της που τώρα θα εισέλθουν στην τελική φάση της προετοιμασίας για τις πανελλαδικές εξετάσεις του επόμενου έτους λέει: «Αν χρειαστεί να απουσιάσουν από κάποια μαθήματα, π.χ. λόγω ασθένειας να μην αγχωθούν. Γενικώς μπορούν να μην τρελαίνονται, να δίνουν χρόνο στον εαυτό τους, στις ανάγκες τους».
Πηγή