Είναι πανέμορφη, πουλάει προϊόντα σε 3 δευτερόλεπτα και κερδίζει 17 εκατομμύρια ευρώ την εβδομάδα με αυτό το κόλπo
Μία influencer κερδίζει 17 εκατομμύρια ευρώ την εβδομάδα, πουλώντας προϊόντα, έχοντας μινιμαλιστική στρατηγική και αποδεικνύοντας ότι, μερικές φορές, το λιγότερο είναι πραγματικά περισσότερο.
Ειδικότερα, η Zheng Xiang Xiang ξεχωρίζει στο TikTok, μέσω μιας μινιμαλιστικής προσέγγισης στην προώθηση προϊόντων.
Η μέθοδος της influencer – live streamer, από τη Κίνα, είναι τόσο απλή όσο και αποτελεσματική, καθώς κέρδισε την προσοχή εκατομμυρίων ανθρώπων, καταργώντας τις συνηθισμένες τεχνικές πωλήσεων και μειώνοντας την ομιλία της σε μόλις τρία δευτερόλεπτα, δείχνοντας εν συντομία τα προϊόντα στην κάμερα.
Το αυστηρό στυλ παρουσίασής της, που συχνά χαρακτηρίζεται από μια στωική έκφραση και μια γρήγορη παρουσίαση των ειδών, έχει καταφέρει να γίνει το σήμα κατατεθέν της.
Ενώ οι ζωντανές ροές της διακόπτονται οπτικά από στοίβες κουτιών Hermès, συνώνυμο της πολυτέλειας, τα προϊόντα που παρουσιάζει είναι εκπληκτικά προσιτά, συχνά κοστίζουν λιγότερο από 10 γιουάν (1.30€) το καθένα.
Η Zheng δεν έχει συγκεντρώσει μόνο εκατομμύρια προβολές, αλλά και μια σημαντική οικονομική ανταμοιβή, συγκεντρώνοντας 100 εκατομμύρια γιουάν (17 εκατομμύρια ευρώ) μέσα σε μια εβδομάδα.
Για να πετύχει τέτοια νούμερα, θα έπρεπε να πουλήσει τεράστιο αριθμό προϊόντων, γεγονός που δείχνει τον τεράστιο όγκο της επισκεψιμότητας και της εμπιστοσύνης που έχει δημιουργήσει στο κοινό της.
Η άνοδος της Zheng, αν και πρόσφατη, βασίζεται σε θεμέλια που έχουν τεθεί από το 2017. Η πρόσφατη άνοδος της δημοτικότητάς της, η οποία της χάρισε τον τίτλο του «Σκοτεινού αλόγου» της Douyin, τον προηγούμενο μήνα, μπορεί να αποδοθεί στην αυθεντικότητα και την απλότητα που φέρνει στην εμπειρία των αγορών σε ζωντανή μετάδοση.
Η επιτυχία της Zheng έρχεται εν μέσω της πτώσης του Xinba, ενός κορυφαίου streamer με τεράστιο κοινό, ο οποίος «έφαγε» ban το Douyin για ανάρμοστη συμπεριφορά, συμπεριλαμβανομένης της πώλησης παραποιημένων προϊόντων, αναδεικνύοντας τον έλεγχο και την αυστηροποίηση των κανονισμών στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας στον τομέα του live streaming.
Σε απάντηση στα εξαιρετικά κέρδη της Zheng και την πιθανότητα μιμητών, η Douyin επέβαλε νέους κανονισμούς από τις 27 Οκτωβρίου, απαιτώντας πλέον από τους πωλητές να παρέχουν άφθονες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα τους, κατά τη διάρκεια των ζωντανών ροών, επί ποινή προστίμου ή αναστολής του λογαριασμού τους.
Η influencer πουλάει προϊόντα σε μόλις τρία δευτερόλεπτα
Ο λογαριασμός της Zheng, όμως, παραμένει ενεργός, υποδηλώνοντας τη συμμόρφωσή της με τους νέους κανόνες και τη συνεχιζόμενη επιτυχία της.
Οι θαυμαστές της, τόσο στο Douyin, όσο και σε έναν λογαριασμό στο Instagram, που υποτίθεται ότι είναι η επίσημη σελίδα της, πιστεύουν ότι θα συνεχίσει να ευδοκιμεί στη βιομηχανία ζωντανών ροών ηλεκτρονικού εμπορίου και κάτω από αυστηρότερους κανονισμούς.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πηγή