Βγάζει 30.000€ το μήνα & δεν έχει τελειώσει ούτε το σχολείο: 17χρονη μαθήτρια έγινε πάμπλουτη αυτό το πράγμα
Η ιστορία της Bella Lin δεν αφορά μόνο την επιχειρηματική επιτυχία, αφορά τη δύναμη της καινοτομίας, του πάθους και της αποφασιστικότητας.
Στη σειρά CNBC Make It’s Six-Figure Side Hustle, μίλησε η Bella Lin, μια 17χρονη τελειόφοιτη λυκείου από το Mountain View της Καλιφόρνιας, της οποίας το επιχειρηματικό πνεύμα και η έντονη επιχειρηματική της δεινότητα την οδήγησαν σε ένα επάγγελμα που της αποφέρει 360.000 ευρώ το χρόνο.
Το επιχειρηματικό ταξίδι της Bella Lin ξεκίνησε στην έβδομη τάξη με μια εταιρεία με κολάν, την TLeggings. Παρά το γεγονός ότι απέφερε έως και 250.000 ευρώ σε ετήσια έσοδα, η επιχείρηση αγωνιζόταν να βγάλει κέρδος στην άκρως ανταγωνιστική αγορά ενδυμάτων. Χωρίς να αποθαρρυνθεί από αυτή την πρόκληση, η Bella στράφηκε σε ένα νέο εγχείρημα, με γνώμονα το πάθος της και ένα κενό που εντόπισε στην αγορά.
Η GuineaLoft αποτελεί την καινοτόμο λύση της Bella για τις ελλείψεις των τυπικών κλουβιών ινδικών χοιριδίων. Ως ιδιοκτήτρια ινδικών χοιριδίων η ίδια, η Bella αναγνώρισε την ανάγκη για ένα καλύτερο κλουβί που να προσφέρει περισσότερο χώρο και λιγότερες οσμές. Τον Νοέμβριο του 2022, ξεκίνησε τη GuineaLoft, επενδύοντας 1.500 ευρώ από τις οικονομίες της για τη δημιουργία ενός ανοιχτού κλουβιού. Μετά τη συνεργασία με την Amazon, η GuineaLoft σημείωσε τεράστια επιτυχία, φέρνοντας πάνω από 360.000 ευρώ σε έσοδα πέρυσι, με περιθώριο κέρδους 25%, σύμφωνα με έγγραφα που εξέτασε το CNBC Make It.
17-year-old whose side hustle brings in $400,000 a year: ‘Anybody can do’ these 2 things to succeed https://t.co/aTPBL9us3C
— CNBC Make It (@CNBCMakeIt) January 10, 2024
Η Bella αποδίδει την επιτυχία της σε δύο βασικούς παράγοντες: την εύρεση ενός πάθους και τον εντοπισμό ενός σαφούς κενού στην αγορά. Το ταξίδι της αποτελεί παράδειγμα για το πώς ο συνδυασμός των προσωπικών ενδιαφερόντων με τη ζήτηση της αγοράς μπορεί να δημιουργήσει ένα επιτυχημένο επιχειρηματικό εγχείρημα. Τονίζει ότι ο καθένας μπορεί να επιτύχει ακολουθώντας αυτές τις αρχές.
Αναλογιζόμενη τις εμπειρίες της, η Bella μοιράζεται πολύτιμες γνώσεις για τους επίδοξους επιχειρηματίες. Με την TLeggings, έμαθε τη σημασία της διαφοροποίησης της αγοράς και της καινοτομίας. Με τη GuineaLoft, αξιοποίησε μια ανεκπλήρωτη ανάγκη, δημιουργώντας ένα προϊόν που είχε απήχηση στους καταναλωτές. Η συμβουλή της προς τους εκκολαπτόμενους επιχειρηματίες είναι να είναι ρεαλιστές όσον αφορά τη βιωσιμότητα της επιχείρησής τους, να θέτουν σαφείς στόχους και να αξιοποιούν τους διαθέσιμους πόρους.
Η Bella ενσωματώνει τα επιχειρηματικά της ενδιαφέροντα στην ακαδημαϊκή της ζωή. Παρακολουθεί μαθήματα οικονομικών, συμμετέχει στο μαθητικό συμβούλιο ως υπεύθυνη επιχειρήσεων και ηγείται της επιχειρηματικής πλευράς της ομάδας ρομποτικής του σχολείου της. Αυτή η ενσωμάτωση τη βοηθά να παραμείνει επικεντρωμένη στους επιχειρηματικούς της στόχους, ακόμη και μέσα στην πολυάσχολη ζωή μιας μαθήτριας λυκείου.
Πηγή