Συγκίνηση μόνο, γι’ αυτόν τον Άνθρωπο: Ο «λόγος» που ο Σκλαβενίτης δεν ανοίγει ποτέ τις Κυριακές τα σούπερ μάρκετ
Έχουν περάσει έξι χρόνια από την απώλεια του εξαιρετικού επιχειρηματία, Στέλιου Σκλαβενίτη. Κατά την τελετή αποχαιρετισμού για τον επιχειρηματία, αποκαλύφθηκε ο λόγος που τα σούπερμάρκετ Σκλαβενίτη δεν παραμένουν ανοικτά τις Κυριακές.
Αυτή η απόφαση αντιπροσωπεύει την ανθρωπιά και το όραμα πίσω από την επιχείρησή του.
Ο λόγος που αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της κηδείας του Στέλιου Σκλαβενίτη τον Απρίλιο του 2018, σε έναν επικήδειο που εκφωνήθηκε από έναν συνεργάτη του Ομίλου.
«Κυριακή 1η Απριλίου. Ποιος δεν θα ευχόταν αυτό το άσχημο νέο να ήταν μία κακοήθεια της ημέρας. Αυτό θέλαμε να πιστέψουμε όλοι. Μας γέλασες φίλε Στέλιο. Ήθελες να κάνεις πάλι κάτι που εμείς δεν περιμέναμε. (…)
Σήμερα έχεις καταφέρει να κάνεις το βάρος ασήκωτο καθώς μοναδική πυξίδα στη ζωή σου ήταν η δικαιοσύνη. ”Να γίνει αυτό που είναι σωστό”, αυτό έλεγες πάντα, και πάντα με μία καθηλωτική απλότητα.
Πολύ δύσκολο, σχεδόν αδύνατο να βρεις στον τόπο μας τον συνδυασμό μίας πετυχημένης επιχειρηματικής πορείας να συμβαδίζει με την ταπεινότητα, την ηθική, την ευγένεια και κυρίως την αγάπη για τον άνθρωπο. (…)
Η απόφαση του ”δεν ανοίγουμε τις Κυριακές”. Ποιος ξέρει την ανθρώπινη ιστορία πίσω από αυτή την απόφαση; Ζητώ συγνώμη που μοιράζομαι το μυστικό σου. Σκεφτόσουν μαζί με τα αδέλφια σου τι θα κάνατε.
Δεν είχατε αποφασίσει και βγαίνοντας από το γραφείο σου άκουσες το μικρό παιδί ενός στελέχους σου να λέει ”γιατί μαμά λες ότι είναι καλό αφεντικό ο Σκλαβενίτης αφού την Κυριακή δεν θα είσαι σπίτι μας”. Σου πήρε μόνο ένα λεπτό να γυρίσεις πίσω στο γραφείο σου και να πάρετε αμέσως την απόφαση σας. ”Δεν ανοίγουμε”».
«Τρέμουν» Σκλαβενίτης, MyMarket, Lidl: Η κίνηση του ΑΒ Βασιλόπουλου που τελειώνει τον ανταγωνισμό στα σούπερ μάρκετ
Ο ΑΒ Βασιλόπουλος μπήκε στις επιλογές που έχει ένας καταναλωτής, μπαίνοντας στα σούπερ μάρκετ της efood, εκτός από τον Σκλαβενίτη, που μέχρι πρότινος ήταν ο μοναδικός.
Η συνεργασία του ΑΒ Βασιλόπουλου με το efood
Μάλιστα, για διανομή μέσω efood από τον ΑΒ Βασιλόπουλο, η πλατφόρμα χρεώνει 3,5 ευρώ αποστολή και χρειάζεται ελάχιστη παραγγελία 20 ευρώ, ενώ για τον Σκλαβενίτη, χρεώνει 2,5 ευρώ την υπηρεσία διανομής, αλλά χρειάζεται παραγγελία τουλάχιστον 30 ευρώ.
Ανταγωνιστές ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης και στο efood
Η είσοδος του εν λόγω σούπερ μάρκετ στο efood οφείλεται στο κενό που δημιούργησε το λουκέτο στο instashop, που σταμάτησε την λειτουργία του, πριν από λίγους μήνες και είχε συνεργασία με τις αλυσίδες «ΑΒ Βασιλόπουλος», MyMarket, Bazaar, Θανόπουλος.
Υπενθυμίζεται ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε συνεργασία παλιότερα με την Delivery.gr, όταν η πλατφόρμα ανήκε στον Όμιλο Μούχαλη.
Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος: Οι κινήσεις των 2 Κολοσσών που προκάλεσαν μούδιασμα στα υπόλοιπα σουπερ μάρκετ
Ο Σκλαβενίτης και ο ΑΒ Βασιλόπουλος είναι από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ στη χώρα που συνεχίζουν να επενδύουν και να «μεγαλώνουν».
Συγκεκριμένα, οι δύο εταιρείες επενδύουν αυτή την περίοδο στην ενδυνάμωση του δικτύου καταστημάτων τους με μεγάλες αίθουσες καταστημάτων άνω των 2.500, τα οποία και λόγω της πανδημίας κρίνονται απαραίτητα και πιο ασφαλή για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Σκλαβενίτης – ΑΒ Βασιλόπουλος: Η διαρκής άνοδος για τις δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ
Όπως τονίζει το Capital.gr, οι δύο επιχειρήσεις προχωρούν σε κινήσεις για να ενισχύσουν το δίκτυο σημείων πώλησης που διαθέτουν, με μεγάλα καταστήματα επιφάνειας άνω των 2.500 τ.μ. Ο Σκλαβενίτης που ήδη διαθέτει 32 καταστήματα αυτής της τυπολογίας, πρόκειται να κατασκευάσει κατάστημα εντός του 2022 στον κόμβο της Νέας Φιλαδέλφειας, καθώς η αρχιτεκτονική μελέτη έλαβε την έγκριση του Κεντρικού Αρχιτεκτονικού Συμβουλίου.
Αναφορικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος, στην οποία η έλλειψη μεγάλων καταστημάτων άνω των 2.500 τ.μ. φαίνεται ότι στοίχισε αρκετά σε επίπεδο πωλήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αυτή την περίοδο δημιουργεί δύο τέτοια καταστήματα. Το πρώτο θα βρίσκεται στη συμβολή των οδών Πειραιώς και Κηφισού, όπου αυτή την περίοδο η εταιρεία ανάπτυξης και εκμετάλλευσης ακινήτων, Ten Brinke, αναπτύσσει retail park.
Ταυτόχρονα, αυτή την περίοδο η πολυεθνικών συμφερόντων αλυσίδα κατασκευάζει ένα ακόμη μεγάλο κατάστημα επί της λεωφόρου Κηφισίας σε έκταση του Ιδρύματος Μιμηκόπουλου, λίγο πριν από τον κυκλικό κόμβο της Αττικής Οδού στο Μαρούσι.
Xαρακτηριστικό της πορείας που ακολούθησαν τα μεγάλα καταστήματα σούπερ μάρκετ, είναι ότι εντός του 2021 οι αίθουσες με επιφάνεια άνω των 2.500 τ.μ. (υπερμάρκετ) παρουσίασαν την μεγαλύτερη αύξηση – της τάξεως του +8,1% – στις πωλήσεις τους, όπως προκύπτει από στοιχεία της Nielsen IQ.
Πηγή