«No» στη Μύκονο: Απογοητευμένοι οι τουρίστες από το νησί για τις εξωφρενικές τιμές του, καταρρέει ο τουρισμός

August 18, 2024
Οι τουρίστες αισθάνονται απογοητευμένοι από τις εξωφρενικές τιμές στη Μύκονο, με αποτέλεσμα να μειώνεται ο τουρισμός στο νησί.

No στη Μύκονο: Απογοητευμένοι οι τουρίστες από το νησί για τις εξωφρενικές τιμές του, καταρρέει ο τουρισμός


Διαφ.

Η τουριστική δραστηριότητα σε έναν από τους κορυφαίους προορισμούς της χώρας συνεχίζει να δείχνει σημάδια κόπωσης, με την πτωτική τάση που ξεκίνησε πέρυσι να παραμένει και φέτος. Ο προορισμός αυτός είναι η Μύκονος, η οποία κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους δεν φαίνεται να μπορεί να ακολουθήσει την γενική αύξηση που παρατηρείται στον τομέα των καταλυμάτων και της εστίασης. Ακόμη και κατά την peak season, η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου παρουσίασε πτώση.

Δυσάρεστα νέα για την Μύκονο – Συνεχίζει να χάνει τουριστικό έδαφος

Αρκεί να σημειώσουμε ότι, σύμφωνα με τα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ, το πρώτο εξάμηνο του 2024, ο κύκλος εργασιών στις επιχειρήσεις παροχής καταλύματος και εστίασης στη δημοφιλή Μύκονο παρουσίασε αρνητικό πρόσημο. Αντίθετα, σε εθνικό επίπεδο, ο τζίρος των επιχειρήσεων αυτών των δύο κλάδων, που σχετίζονται άμεσα με τον τουρισμό, έχει αυξηθεί κατά 8,71% σε σύγκριση με το 2023.

Στον τομέα των Καταλυμάτων, το δεύτερο τρίμηνο, το οποίο θεωρείται ότι σηματοδοτεί την αρχή – έστω και διστακτικά – της τουριστικής δραστηριότητας στο νησί, η περιφερειακή ενότητα της Μυκόνου παρουσίασε τη μεγαλύτερη πτώση (12,1%). Στον αντίποδα, ο συνολικός κύκλος εργασιών για όλες τις επιχειρήσεις στον τομέα των Καταλυμάτων ανήλθε σε 2.819.022.548 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 10,7% συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο του 2023, όταν είχε φτάσει τα 2.546.523.445 ευρώ.

Μείωση της τάξεως του 7,4% – η μεγαλύτερη ανάμεσα στις περιφέρειες – παρατηρήθηκε στη Μύκονο και στον τομέα των Υπηρεσιών Εστίασης. Συνολικά, οι υπηρεσίες εστίασης είχαν κύκλο εργασιών το δεύτερο τρίμηνο του 2024 ύψους 2.557.431.370 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 5,8% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2023, όπου ο κύκλος εργασιών είχε φτάσει τα 2.417.633.471 ευρώ.

Στο μείον και οι πτήσεις τον Ιούλιο

Ανάλογα, όσον αφορά τις πτήσεις, το νησί των Ανέμων σημείωσε τη δεύτερη μεγαλύτερη μείωση τον Ιούλιο του 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα της προηγούμενης χρονιάς, ακολουθώντας τον τουριστικό προορισμό της Καβάλας, ο οποίος δεν είναι καλοκαιρινός.

Η επιβατική κίνηση του Ιουλίου 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία της Fraport, ανήλθε σε 378.022 επιβάτες, σε σχέση με 394.521 του Ιουλίου 2023, υποδεικνύοντας πτώση περίπου 4,1%. Η μεγαλύτερη μείωση καταγράφηκε στην διεθνή επιβατική κίνηση, η οποία σημείωσε πτώση κατά 5,2%.

Όσον αφορά τις πτήσεις, στον δεύτερο μήνα του καλοκαιριού και της αιχμής της τουριστικής περιόδου παρατηρήθηκε μείωση 9,9%. Επιπλέον, στα δεδομένα των επτά μηνών, τα αεροδρόμια της Καβάλας και της Μυκόνου ήταν τα μόνα ανάμεσα στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport που παρουσίασαν αρνητική απόδοση, με ποσοστά -4,9% και -2,1% αντίστοιχα.

Τους βγήκε… ξινή η Μύκονος: Είδαν την απόδειξη και έμειναν, πλήρωσαν ένα μηνιάτικο για 2 ποτά

Το νησί της Μυκόνου απασχολεί συχνά τα μέσα για τις ομορφιές του και τις διασημότητες που το επισκέπτονται ενώ δεν είναι και λίγες οι φορές που δέχεται έντονη κριτική για τις υπερβολικά υψηλές τιμές του.

Μύκονος: Θέμα ξανά στα βρετανικά ΜΜΕ

Φέτος, το πολυτελές εστιατόριο και μπαρ DK Oyster στη Μύκονο έχει γίνει θέμα στα βρετανικά ΜΜΕ λόγω νέων κριτικών στο TripAdvisor για τις υψηλές τιμές του. Ένα ζευγάρι τουριστών καταγγέλλει πως εξαπατήθηκε από το εστιατόριο, το οποίο τους υποσχέθηκε δωρεάν πρόσβαση στις ξαπλώστρες της παραλίας αλλά στο τέλος τους χρέωσε για ποτά.

Μερικά από τα σχόλια τους

Κανένα πρόβλημα… παρήγγειλα 2 ποτά που είδαμε στη συνέχεια ήταν 51 ευρώ το καθένα.

Αν αυτό δεν ήταν αρκετά τρελό, επιστρέψαμε στις ΗΠΑ και είχαμε χρέωση 876 $ στον λογαριασμό μας. ΓΙΑ 2 ΠΟΤΑ!!!!!

Ενώ ανέφεραν πως δεν υπέγραψαν ποτέ για τίποτα ούτε έλαβαν έντυπο αντίγραφο απόδειξης.

ΠΡΟΣΟΧΗ και αποφύγετε αυτό το μέρος!! τόνισε το ζευγάρι

Ο Δημήτριος Καλαμαράς, ο επικεφαλής του DK Oyster σε μια προσπάθεια να υπερασπιστεί τις υπέρογκες τιμές και απάντησης στην έντονη κριτική ανέφερε: Οι ξαπλώστρες μας διατίθενται με ελάχιστη κατανάλωση, επομένως ενθαρρύνουμε όλους τους επισκέπτες να ελέγχουν το μενού, πριν κάνουν τις παραγγελίες τους.

Θα ήθελα να σημειώσω ότι τα μενού μας εμφανίζονται σε πίνακες κοντά στην είσοδο, που δείχνουν τις τιμές των φαγητών και των ποτών μας για να ενημερώνουμε τους επισκέπτες μας.

Ενώ ζήτησε και από τον πελάτη που έκανε την αρνητική κριτική να επανεξετάσει ορισμένες από τις σκληρές εκφράσεις που χρησιμοποιήθηκαν και τις κατηγορίες, καθώς προσπαθούμε να προσφέρουμε μια θετική εμπειρία σε όλους τους επισκέπτες μας και δεν υπάρχει πρόθεση εκ μέρους μας να χαλάσουμε την εμπειρία σας.

Πάντως η Daily Mail ανέφερε πως δεν η πρώτη φορά που το DK Oyster δέχεται κριτική  για τις υψηλές τιμές του.


Πηγή

Διαβάστε επίσης: