H Γιώτα Νέγκα έχει γενέθλια και μαθεύτηκε η πραγματική της ηλικία, θα πάθεις πλάκα με το αριθμό, δεν της φαίνεται καθόλου
Τα γενέθλιά της γιορτάζει σήμερα η Γιώτα Νέγκα. Η αγαπημένη τραγουδίστρια κλείνει τα 60 της χρόνια και είναι πιο εντυπωσιακή από ποτέ.
To 2003 κυκλοφόρησε το cd single Με τα μάτια κλειστά, σε μουσική και στίχους του Παναγιώτη Καλαντζόπουλου, η πρώτη της μεγάλη επιτυχία. Την επόμενη χρονιά κυκλοφορεί ο πρώτος προσωπικός της δίσκος Το βέλος με τραγούδια του Βαγγέλη Κορακάκη. Το 2007 κυκλοφορεί ο δίσκος Έχω άνθρωπο σε στίχους Θοδωρή Γκόνη και μουσική Κώστα Λειβαδά, από τον οποίο ξεχώρισε το ομώνυμο τραγούδι.
Το 2014 συνεργάζεται με το συνθέτη Θέμη Καραμουρατίδη στο δίσκο Καινούριο Φιλί σε στίχους Λήδας Ρουμάνη, Γεράσιμου Ευαγγελάτου, Οδυσσέα Ιωάννου. Την επόμενη χρονιά κυκλοφορεί η δεύτερη δισκογραφική συνεργασία τους, ο “Τελευταίος Εαυτός”, σε στίχους Οδυσσέα Ιωάννου.
Στα τέλη του 2017 ανακοινώνεται η συνεργασία της με την Panik Entertainment Group, υπό το label της Panik Oxygen, η οποία εγκαινιάζεται με το single “Ήταν Μαζί Σου”. Ακολουθεί το “Οξυγόνο”, το υπογράφει συνθετικά ο Νίκος Μερτζάνος και στιχουργικά ο Νίκος Μωραΐτης, το οποίο, από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του έγινε το έντεχνο τραγούδι με τις περισσότερες ραδιοφωνικές μεταδόσεις καθημερινά και απέκτησε διεθνές remix από το ντουέτο παραγωγών Dreamers Inc & ThroDef.
Συνεχίζοντας τη συνεργασία με τους δύο δημιουργούς, οι οποίοι θα υπογράφουν τον επόμενο δίσκο της, αποκάλυψε τα τραγούδια “Βρες Μου Έναν Άλλο”, που έντυσε τους τίτλους της καθημερινής σειράς “Ελεύθερη Σχέση” του Open TV και το μετα-νησιώτικο “Δυο Νησιά”
Αρχικά, οι παραστάσεις Έχω άνθρωπο του Θοδωρή Γκόνη στον Ζυγό ήταν ένας σταθμός. Πρώτη φορά με σκηνοθετούσαν, τραγουδούσα καινούργια τραγούδια επί σκηνής και συνδιαλεγόμουν με μια ηθοποιό. Συναντήσεις με ανθρώπους που μου ξεκλείδωναν κάθε φορά κάτι από τον εαυτό μου. Ο Σταμάτης Κραουνάκης είναι ένα τέτοιο πρόσωπο. Είναι φίλος, δάσκαλος, πατρική φιγούρα, είναι η πλάκα μας και τα αστεία μας. Δεν θα ξεχάσω που ήμασταν στο στούντιο και του έλεγα Σταμάτη, αυτή η νότα είναι αρκετά ψηλή και μου έλεγε Μην μιλάς. Δώσ’ το μου. Και του το έδωσα χωρίς να το καταλάβω. Λειτούργησα. Είναι ένας σπουδαίος σταθμός. Σπουδαίος σταθμός και η αρχή μου στη δισκογραφία με τον Παναγιώτη Καλαντζόπουλο. Η σπουδαία συνάντησή μου με τη Λίνα, που είναι μια σοφή γυναίκα. Λατρεύω τον τρόπο που αντιμετωπίζει τα ξαφνικά. Αλλά και όλες αυτές τις παράλληλες συναντήσεις με ανθρώπους στη δουλειά, τραγουδιστές και συνθέτες, που όλοι τους κάτι μου άφηναν. Κάτι μου χάριζαν. Προσπαθούσα να το καταλάβω, να το μυρίσω για να μπορέσω να προχωρήσω, έχει πει αποκαλύπτοντας τα σημεία της καλλιτεχνικής διαδρομής της που θυμάται έντονα όταν γυρνά πίσω τον χρόνο
Είμαι πολύ συνδεδεμένη με το τραγούδι “Αυτή η νύχτα μένει”, οι στίχοι του με αγγίζουν. Η δισκογραφία ήρθε αργότερα στην πορεία μου, ίσως γιατί δεν είχα βρεθεί στο σωστό σημείο τη σωστή στιγμή. Πριν ξεκινήσω τη δισκογραφία, σκεφτόμουν ότι αυτό το “τρένο” δε θα το δω. Σκέφτηκα να τα παρατήσω αλλά γέλασα με τον εαυτό μου, έχει πει.
Τεράστια η αλλαγή που έκανε τα τελευταία χρόνια στην εμφάνισή της κι έχει εξηγήσει τον λόγο
Ήρθε κάποιος να μου πει “επειδή είσαι καλή, πρέπει να αλλάξεις την εξωτερική σου εμφάνιση και εγώ θα σε κάνω σταρ”. Ήμουν μελαχρινή, σγουρομάλλα, πιο ταγάρι, πιο ριχτά, όλο αυτό το πράγμα. Χαμογέλασα κι έφυγα. Πέρασαν χρόνια κι άλλαξα. Βαρέθηκα τον εαυτό μου σγουρό και σκουρόχρωμο στο μαλλί. Είναι ανάγκη επαναπροσδιορισμού, έχει πει.
Πηγή