Γάμος Μπονάτσου – Μάρθας: Το εκκλησάκι στο Καβούρι, η νύφη με το κόκκινο κραγιόν, η θεά πεθερά και το επεισόδιο με τους φωτογράφους

October 14, 2024

Γάμος Μπονάτσου – Μάρθας: Το εκκλησάκι στο Καβούρι, η νύφη με το κόκκινο κραγιόν, η θεά πεθερά και το επεισόδιο με τους φωτογράφους


Διαφ.

Από την αρχή της καριέρας του, ο Βλάσσης Μπονάτσος ξεχώριζε για την άμεση και φιλική του στάση απέναντι στους δημοσιογράφους και φωτογράφους, πάντα πρόθυμος να φωτογραφηθεί ή να δώσει συνέντευξη. Ωστόσο, αυτή η σχέση διακόπηκε απροσδόκητα το καλοκαίρι του 1996, την ημέρα του γάμου του. Ο Μπονάτσος επέλεξε να κρατήσει τον γάμο του μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, απαγορεύοντας την είσοδο σε φωτογράφους και κάμερες. Αυτό οδήγησε σε ένταση και την προσωρινή διακοπή της συνεργασίας του με τον Τύπο.

Βλάσσης Μπονάτσος: Ο επεισοδιακός γάμος 

Την ημέρα του γάμου του τον Ιούνιο του 1996, ο Βλάσσης Μπονάτσος πήρε την απόφαση να αποκλείσει εντελώς τα μέσα από την τελετή, αρνούμενος σε φωτογράφους και κάμερες την πρόσβαση για λήψη πλάνων. Για να εξασφαλίσει την ιδιωτικότητα, προσέλαβε σεκιούριτι για να απομακρύνουν τον Τύπο από το χώρο. Σύμφωνα με αναφορές, η επέμβαση των σεκιούριτι ήταν αυστηρή, γεγονός που οδήγησε σε ένταση και αντιπαράθεση με τους φωτογράφους, προκαλώντας δυσαρέσκεια στην κοινότητα των δημοσιογράφων.

Οι φωτογράφοι, ενοχλημένοι από τον αποκλεισμό τους από τον γάμο του Βλάσση Μπονάτσου, αποφάσισαν να του επιβάλουν «εμπάργκο» και να μην τον απαθανατίσουν ξανά. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να απουσιάζουν από την πρεμιέρα του σχήματος με τον Λευτέρη Πανταζή, κάτι που οδήγησε στη διάλυσή του. Το εμπάργκο διήρκεσε περίπου έξι μήνες, κατά τη διάρκεια των οποίων δεν υπήρχαν φωτογραφίες του Βλάσση σε εφημερίδες και περιοδικά. Τελικά, το εμπάργκο τερματίστηκε μετά από συγγνώμη που ζήτησε ο ίδιος προς τους φωτογράφους.

Τα όσα είχε δηλώσει δημοσιογράφος για τον Βλάσση Μπονάτσο

Η Τζώρτζια Συρίχα, δημοσιογράφος με πολλές συνεντεύξεις από τον Βλάσση Μπονάτσο, αναπολεί τα γεγονότα που ακολούθησαν την απόφασή του να απαγορεύσει στους φωτογράφους να καλύψουν τον γάμο του. Αυτή η απόφαση, που θεωρήθηκε δραστική, προκάλεσε έντονη αντίδραση από τους φωτορεπόρτερ, οδηγώντας σε ένα παρατεταμένο εμπάργκο. Η ίδια θυμάται την αμηχανία και τις εντάσεις που δημιουργήθηκαν, καθώς και πώς η κατάσταση τελικά αποκλιμακώθηκε με την απολογία του Βλάσση προς τους φωτογράφους.

«Ο Βλάσσης έζησε σε μία περίοδο που η προσωπική του ζωή ήταν εκτεθειμένη στα φώτα της δημοσιότητας. Ξέραμε τα πάντα για αυτόν. Τις σχέσεις, τους έρωτες του, τους γάμους του. Περισσότερο, βέβαια, μας είχε απασχολήσει ο μεγάλος έρωτας που είχε ζήσει με την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Όταν, λοιπόν, γνώρισε τη Μάρθα Κουτουμάνου και ετοιμαζόντουσαν να παντρευτούν, ο Βλάσσης πήρε μία απόφαση. Λόγω του ότι περίμενε να πάει στο γάμο του η Αλίκη Βουγιουκλάκη, αποφάσισε να μην επιτρέψει στους φωτορεπόρτερς να απαθανατίσουν στιγμές από το γάμο του. Είχαν πάει οι φωτογράφοι και δεν τους άφησε να μπουν μέσα. Τους έδιωξε και εκείνοι αντέδρασαν. Γιατί ο Βλάσσης ήταν αυθόρμητος, έτσι ήταν ο χαρακτήρας του, ήταν έξω καρδιά, ήταν παρορμητικός και πάρα πολύ επικοινωνιακός. Δεν ήταν από τους ανθρώπους που έλεγε π.χ. στους φωτογράφους ”μην με βγάλεις τώρα φωτογραφία”. Οπότε κακοφάνηκε στους φωτογράφους. Αυτό, οι φωτορεπόρτερ, δεν του το συγχώρησαν ποτέ. Και τι εννοώ με αυτό; Το πλήρωσε πολύ ακριβά λίγο καιρό αργότερα στην επαγγελματική του πορεία.

Γιατί;

Γιατί τότε, αφού έγιναν οι φασαρίες και οι φωτογράφοι έκαναν το «εμπάργκο», λίγες ημέρες μετά ο Βλάσσης ξεκινούσε εμφανίσεις, σε ένα μαγαζί στην παραλιακή, μαζί με τον Λευτέρη Πανταζή. Οι δυο τους, λοιπόν, είχαν συνδυάσει στο μυαλό τους, ότι λόγω του γάμου του Βλάσση και της προβολής που θα είχε εκείνο το διάστημα, θα γνώριζαν μεγάλη επιτυχία. Τι έγινε τότε; Οι φωτογράφοι τού έκαναν «εμπάργκο» και του είπαν ότι δεν θα παραστούν στην πρεμιέρα του, όπως και έκαναν, με αποτέλεσμα τότε να γίνει η μεγάλη έκρηξη και ο μεγάλος τσακωμός ανάμεσα στον Λευτέρη Πανταζή και στον Βλάσση Μπονάτσο.

Το σχήμα δεν κράτησε παραπάνω από μία εβδομάδα. Τότε, τα νυχτερινά κέντρα, τα θέατρα κ.λπ δεν είχαν άλλο τρόπο να διαφημιστούν εκτός από τα περιοδικά, τις εφημερίδες και την τηλεόραση. Από τη στιγμή, λοιπόν, που του έκαναν «εμπάργκο», οι φωτογράφοι και δεν υπήρχε ούτε μία λήψη από την πρεμιέρα, υπήρχε πρόβλημα στην επικοινωνία του μαγαζιού προς τον κόσμο… Θυμάμαι, μάλιστα, ότι ο Λευτέρης (σ.σ. Πανταζής) μου είχε δώσει συνέντευξη και τα είχε ρίξει στον Βλάσση και ο Βλάσσης στον Λευτέρη. Είχε γίνει όλο αυτό και την «πλήρωσε» η φιλία τους και -όπως καταλαβαίνεις- το σχήμα διαλύθηκε.

Θυμάσαι τι σου είχε πει ο Πανταζής σε αυτή τη συνέντευξη; Και ποια ήταν η αντίδραση του Βλάσση μετά τη δημοσιοποίησή της;

Με είχε φωνάξει ο Λευτέρης Πανταζής, στην καμπάνα που είχε τότε στα Αστέρια. Ήταν η πρώτη φορά που ανοίχτηκε τόσο πολύ ο Λευτέρης. Είχε στεναχωρηθεί πολύ που δεν πήγαν οι φωτογράφοι και που δεν δόθηκε τόση δημοσιότητα στο μαγαζί από τα περιοδικά και τις εφημερίδες. Ο Λευτέρης σε αυτή τη συνέντευξη είχε μιλήσει με σκληρούς χαρακτηρισμούς για τον Βλάσση. Πρώτη φορά το έκανε αυτό ο Λευτέρης. Θυμάμαι, είχα πάει στο περιοδικό που δούλευα τότε, στο Ciao, και κανείς δεν πίστευε τις δηλώσεις που μου είχε κάνει, μέχρι που τις άκουγαν στο κασετόφωνο. Όταν λοιπόν δημοσιεύθηκε το περιοδικό, ο Μπονάτσος με πήρε τηλέφωνο και με είχε βρίσει γιατί δεν πίστευε ότι ο Λευτέρης είχε κάνει αυτές τις δηλώσεις, πίστευε ότι τις είχα βγάλει από το μυαλό μου. Το ίδιο και ο επιχειρηματίας του μαγαζιού. Αναγκάστηκα και τους έβαλα την κασέτα και άκουσαν τη συνέντευξη του Λευτέρη. Τότε μόνο συνειδητοποίησαν και κατάλαβαν ότι δεν τις είχα βγάλει από το μυαλό μου αλλά είχαν ειπωθεί. Στην πορεία, βέβαια, το μετάνιωσαν και ο Πανταζής και ο Βλάσσης. Αν δεν κάνω λάθος, ο Βλάσσης ζήτησε συγνώμη από τους φωτορεπόρτερ και είχε πει ότι ήταν λάθος του και φυσικά τα βρήκαν και με τον Πανταζή. Θυμάμαι, πάντως, ότι το βράδυ εκείνο της πρεμιέρας περίμεναν μία διθυραμβική πρεμιέρα και τελικά ήταν ελάχιστος ο κόσμος».

Πέτρος Νικολαρέας: Ο Βλάσσης άρχισε να φωνάζει μόλις μας είδε

Ο Πέτρος Νικολαρέας, ένας από τους φωτογράφους που βρέθηκαν στο γάμο του Βλάσση Μπονάτσου, περιγράφει την ένταση που δημιουργήθηκε εκείνη την ημέρα, όταν οι σεκιούριτι επιχείρησαν να απομακρύνουν τους φωτογράφους. Σε επικοινωνία με το gossip-tv, ο Νικολαρέας μοιράστηκε την εμπειρία του, περιγράφοντας πώς εξελίχθηκαν τα γεγονότα, καθώς και τις αντιδράσεις των φωτογράφων, που οδήγησαν τελικά στο «εμπάργκο» προς τον καλλιτέχνη.

«Μιλάμε για τον Ιούνιο του 1996 στον Άγιο Γεώργιο στο Καβούρι. Είναι ο γάμος του Βλάσση Μπονάτσου με τη Μάρθα Κουτουμάνου, έχουμε πάει όλοι οι φωτογράφοι στην εκκλησία. Δεν γνωρίζαμε κάτι από πριν γιατί τότε δεν υπήρχαν τα σόσιαλ που να κάνουν ανακοινώσεις, αν θέλουν ή δε θέλουν φωτογράφους, για παράδειγμα. Έχουμε πάει τηλεοπτικά συνεργεία, φωτορεπόρτερς πολλοί και φτάνοντας εκεί υπάρχουν σεκιούριτι που μας απαγορεύουν να φτάσουμε στην εκκλησία. Σε λίγο έρχεται ο Βλάσσης στην εκκλησία και αρχίζει και φωνάζει, βάζει τα χέρια του μπροστά στα πλάνα μέσα από το αυτοκίνητο. Τα μοναδικά πλάνα που έχουμε είναι αυτά, μέσα από το αυτοκίνητο, τόσο τον Βλάσση όσο και τη Μάρθα που έφτασε νύφη, λίγο μετά. Αμέσως μετά μας την «έπεσαν» οι σεκιούριτι άσχημα κιόλας, με σπρωξίδια και τέτοια πράγματα», είπε ο Πέτρος όταν τον ρωτήσαμε σχετικά.

Σας είπε ποτέ γιατί αντέδρασε έτσι;

Εκ των υστέρων δικαιολόγησε τη συμπεριφορά του ζητώντας μας συγνώμη, αφού πρώτα εμείς είχαμε πάρει απόφαση να μην τον ξανατραβήξουμε. Σε μία παρουσίαση που είχε γίνει το φθινόπωρο του 1996, μετά την κηδεία της Αλίκης, μάς πλησίασε και μας ζήτησε συγνώμη λέγοντάς μας ότι η αιτία ήταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη η οποία δεν ήθελε να την τραβήξουν φωτογραφίες γιατί ήταν σε άσχημη φάση.

Το ίδιο μου είπε και η ΤΖώρτζια Συρίχα. Ότι ο Βλάσσης σας είχε πει ότι περίμενε την Αλίκη Βουγιουκλάκη στο γάμο του και δεν ήθελε φωτογράφους

Έτσι είχε πει αλλά ήταν λίγο «χλωμό» να ερχόταν η Αλίκη στο γάμο του. Ενάμιση μήνα μετά η Αλίκη πέθανε. Δεν ξέρω, τι να σου πω…

Εσείς κάνατε για πρώτη φορά εμπάργκο σε έναν καλλιτέχνη

Ναι η πρώτη και η μοναδική επιτυχημένη φορά. Λίγο μετά το γάμο του είχε πρεμιέρα με τον Λευτέρη Πανταζή και δεν πήγε κανένας από εμάς. Η πρώτη συνάντησή του με τους φωτογράφους έγινε μήνες μετά, τον Σεπτέμβριο, αν θυμάμαι καλά, στην παρουσίαση της Μπονάτσας, όπου ήταν και εκείνος εκεί και μας πλησίασε και μας ζήτησε συγνώμη λέγοντάς μας ότι η συμπεριφορά του δεν ήταν σωστή», είπε ο Πέτρος Νικολαρέας.

Η συνέντευξη του Βλάσση Μπονάτσου που είχε προγραμματιστεί να γίνει μετά το γάμο του δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, εξαιτίας των εντάσεων που προκλήθηκαν με τους φωτογράφους. Το γεγονός αυτό έμεινε στην ιστορία, καθώς ο Μπονάτσος είχε επιλέξει να κρατήσει εκείνη την προσωπική στιγμή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, κάτι που τελικά οδήγησε στο «εμπάργκο» των φωτογράφων και στην αποχή τους από επαγγελματικές υποχρεώσεις που σχετίζονταν με τον καλλιτέχνη για αρκετούς μήνες.

«Είχα κάνει πολλές συνεντεύξεις με τον Βλάσση», θυμάται η Τζώρτζια Συρίχα. «Θυμάμαι ότι λίγο πριν πεθάνει είχαμε μιλήσει στο τηλέφωνο και είχαμε προγραμματίσει για την επόμενη ημέρα να κάνουμε συνέντευξη. Του μίλησα στο τηλέφωνο. Μου λέει έλα να κάνουμε μεθαύριο τη συνέντευξη αλλά θα σε πάρω μετά γιατί πρέπει να κατέβω να πάρω τη Ζένια από το σχολικό γιατί μόλις έφτασε. Και φυσικά δεν έγινε ποτέ η συνέντευξη αυτή», λέει η δημοσιογράφος του καλλιτεχνικού ρεπορτάζ.

Είχες κάνει πολλές φορές συνέντευξη στον Βλάσση. Τι άνθρωπος ήταν;

«Ο Βλάσσης στεναχωριόταν πολύ αν κάποιος δεν περνούσε καλά σε κάποια συνεργασία του. Είχε και μία συνεργασία η οποία ναυάγησε με μεγάλο κανάλι , και είχε ρίξει τις ευθύνες σε μεγάλη παρουσιάστρια που πίστευε ότι τον είχε αδικήσει. Ξέρω ποια είναι αλλά δε θα σου το πω. Ήταν πολύ στεναχωρημένος για αυτό. Πίστευε ότι εκείνη είχε βάλει το χεράκι της για να μη συνεργαστεί με το συγκεκριμένο κανάλι και έχω να σου πω ότι δεν είχε άδικο. Είχα εξαιρετικά καλή σχέση μαζί του. Όποτε του ζήταγα να μου δώσει συνέντευξη δεν έλεγε ποτέ όχι. Είχε κάνει για εμένα και την πρώτη φωτογράφιση στην πισίνα του σπιτιού του με την Ζένια που ήταν τότε 5 χρονών. Ήταν παρορμητικός, δοτικός ήταν πικραμένος , πολύ πικραμένος λόγω συστήματος. Τον πέταξε έξω το σύστημα, τηλεοπτικά εννοώ και αυτό τον πίκρανε πολύ. Αλλά δεν το έβαζε ποτέ κάτω».

Γιατί τον πέταξε έξω το σύστημα;

Πολλές φορές δεν ήταν μέσα στο σύστημα και γιατί υπήρχαν κάποιοι που δεν τον θέλανε κιόλας μέσα. Γιατί ο Βλάσσης έκανε επιτυχίες και υπήρχαν κάποιοι που ζηλεύανε τις επιτυχίες που έκανε. Μπορεί να ήταν αναβλητικός στα ραντεβού και στις συναντήσεις και σε κάποιες επαγγελματικές υποχρεώσεις αλλά όταν ξεκίναγε να ασχοληθεί με κάτι ο κόσμος τον αγαπούσε και αυτό το έβλεπαν. Δεν ήθελαν να υπάρχει για κάποιον λόγο.

Μαγευτικός γάμος Κουτουμάνου – Μπονάτσου: Λαμπερά νυφικά, κομψές παρουσίες και η πανέμορφη Λάσκαρη

Η Μάρθα Κουτουμάνου παρουσίασε για πρώτη φορά στιγμές από τον γάμο της με τον Βλάσση Μπονάτσο σε μια σπάνια εξομολόγηση. Στην εκπομπή “IDOLS” με τον Σάκη Ρουβά, η κόρη της Ζωής Λάσκαρη μοιράστηκε αναμνήσεις 17 χρόνια μετά τον θάνατο του καλλιτέχνη. Η συνέντευξη περιλάμβανε αναφορές στην πρώτη τους συνάντηση και την εξέλιξη της φιλίας τους σε ρομαντική σχέση.

“Θυμάμαι ότι το ΄82 είχα πάει και τον είχα δει στο θέατρο που έπαιζε την Εβίτα. Τότε έπαιζε με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, ήμουν μικρή εγώ. Είχαμε 18 χρόνια διαφορά” είπε η Μάρθα Κουτουμάνου για την ημέρα που είδε τον Μπονάτσο για πρώτη φορά.

Η γνωριμία που εξελίχθηκε σε έρωτα

Το καλοκαίρι του 1995, η φιλία με τον Βλάσση Μπονάτσο έγινε φλογερός έρωτας.

Ήταν ένα μεγάλο τραπέζι με διάφορους και είναι και ο Βλάσσης. Και εκεί ξαναφεύγω, πάω σε ένα άλλο μαγαζί και τυχαίνει και είναι στο διπλανό τραπέζι. Κι εκεί τελείωσε. Αρχίσαμε να μιλάμε, πήγαμε σε after… Μου είπε ότι θα ξαναγυρίσει, έφυγε για μία δουλειά. Ξαναγύρισε και μου είπε ότι θέλει να πάω να μείνω μαζί του. Από τότε δεν ξαναχωρίσαμε ποτέ” είπε η Μάρθα Κουτουμάνου.

“Ο Βλάσσης ήταν ερωτεύσιμος, ήταν ένα πράγμα πολύ περίεργο. Έβγαζε αθωότητα και μία ευθύτητα. Δεν ήταν κουτοπόνηρος ήταν αγνός” ανέφερε σε άλλο σημείο της συνέντευξής της στον Σάκη Ρουβά.

Στο πλαίσιο της συνέντευξης η Μάρθα Κουτουμάνου έδειξε άγνωστα στιγμιοτυπα από τον γάμο της με τον Μπονάτσο.

Το σέξι λευκό νυφικό της, είχε μεγάλο ντεκολτέ και μανίκια.

Δείτε φωτογραφίες από τον γάμο του Βλάσση Μπονάτσου και της Μάρθας Κουτουμάνου


Πηγή

Διαβάστε επίσης: