Έχει τις πιο φθηνές τιμές από όλα: Σούπερ μάρκετ κολοσσός έρχεται στην Ελλάδα και απειλεί Σκλαβενίτη, Lidl & MyMarket
Το σούπερ μάρκετ Svetofor, η μεγαλύτερη αλυσίδα discount στη Ρωσία, η οποία εισήλθε στην εγχώρια αγορά το 2022, υπό το brand Mere, ανοίγει νέα καταστήματα στην Ελλάδα.
Ωστόσο, η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία δημιούργησε προβλήματα στην επέκταση του δικτύου της εταιρείας στην Ευρώπη, ενώ και στην Ελλάδα το πλάνο ανάπτυξης που είχε σχεδιαστεί πάγωσε, αλλά τώρα φαίνεται ότι ο Ρωσικός γίγαντας ετοιμάζει αντεπίθεση με την επέκταση του δικτύου λιανικής πώλησης.
Η δυναμική επαναφορά της εταιρείας, βρέθηκε αντιμέτωπη με δημοσιεύματα που επιχείρησαν να την «σαμποτάρουν», αλλά η αντίδραση της εταιρείας ήταν άμεση, απειλώντας με μηνύσεις και υπογραμμίζοντας ότι για τα επίμαχα δημοσιεύματα θα ενημερωθεί άμεσα η αρμόδια αστυνομική διεύθυνση.
Ειδικότερα, η ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει: “Αναφορικά με τις δημοσιεύσεις που αναπαράγονται στο διαδίκτυο με περίσσια επιπολαιότητα η εταιρεία TORG HELLAS ΙΚΕ ανακοινώνει ότι η προσπάθεια διασποράς ψευδών ειδήσεων, μέσω ανώνυμων καταχωρίσεων, με σκοπό την δημιουργία δυσμενούς εμπορικού και επιχειρησιακού κλίματος στην Ελληνική και διεθνή αγορά θα τύχει απαντήσεων δια νομικών ενεργειών.
Ο όμιλος μας με περισσότερα από 1500 καταστήματα διεθνώς αποδεικνύει εμπράκτως, τα μεγέθη και την δύναμη του μέσω των αριθμών, οι οποίοι δεν επιδέχονται αμφισβήτησης.
Επιπλέον η πολιτική άμεσων πληρωμών προς τους προμηθευτές μας εν αντιθέσει με τις μακροχρόνιες πιστώσεις, και η λειτουργία μας χωρίς δανειακές εξαρτήσεις από τρίτους, αποτελούν ατράνταχτη απόδειξη της οικονομικής δύναμης που συνοδεύει το όραμά μας, το οποίο μόλις ξεκίνησε να υλοποιείται και στην Ελλάδα.
Τονίζεται ότι για τα επίμαχα δημοσιεύματα θα ενημερωθεί άμεσα η αρμόδια αστυνομική διεύθυνση.
Που θα ανοίξουν σούπερ μάρκετ Svetofor
Τώρα σε ότι έχει να κάνει με το δίκτυο των νέων καταστημάτων, η αλυσίδα ετοιμάζει:
ΑΜΑΛΙΑΔΑ
H εταιρεία ανοίγει ένα νέο κατάστημα στην Αμαλιάδα, στην οδό Αντωνίου Πετραλιά. Για τη στελέχωσή του έχει αναρτήσει και αγγελία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναζητώντας ταμίες, υπαλλήλους αποθήκης και Διευθυντές καταστημάτων.
ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ
Επίσης, σε λίγο καιρό πρόκειται να ανοίξει ένα ακόμα σημείο στα Γιαννιτσά. Οι εργασίες για το συγκεκριμένο κατάστημα έχουν ήδη ξεκινήσει και με βάση τις πληροφορίες μας θα είναι κατάστημα λιανικής.
ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Τέλος, σχεδιάζει το άνοιγμα καταστήματος στην Καλαμάτα, το οποίο συνεχίζει να στελεχώνει με νέο προσωπικό, καθώς αναζητά άτομα για τη διαχείριση της αποθήκης. Πρόκειται για καταστήματα μεγέθους γύρω στα 600 τ.μ.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Πρόσφατα η εταιρεία άνοιξε ένα νέο κατάστημα στον Εύοσμο, στην οδό Ακαδήμου 83, αποκτώντας και πάλι παρουσία στην Θεσσαλονίκη μετά τη βραχύβια λειτουργία του πρώτου της σημείου στον Λαγκαδά.
ΔΙΚΤΥΟ
Μέχρι στιγμής καταστήματα Mere λειτουργούν σε:
Εύοσμο Θεσσαλονίκης
Λάρισα
Κόρινθο
Τρίπολη”.
Έσκασε η «Bόμβα»: Τέλος πασίγνωστη αλυσίδα σούπερ μάρκετ – Τι έχει συμβεί
Από τις 25 Οκτωβρίου 2023, η πλατφόρμα της POP Market κλείνει και οι χρήστες της καλούνται να μεταβούν στη νέα πλατφόρμα, Wolt Market, για τις αγορές τους.
Η Μεταμόρφωση της POP Market και η Συγχώνευση με την Wolt Market
Η Wolt ενημέρωσε τους χρήστες μέσω email για αυτή τη σημαντική αλλαγή, τονίζοντας ότι το νέο περιβάλλον προσφέρει τις ίδιες υψηλές προδιαγραφές υπηρεσιών. Η POP Market, μέσα στα δύο χρόνια λειτουργίας της, είχε μεγάλη αποδοχή, καθώς κατόρθωσε να προσφέρει στους καταναλωτές ταχύτερη παράδοση προϊόντων σούπερ μάρκετ. Η Wolt συνεχίζει αυτή την παράδοση, ενσωματώνοντας την εμπειρία της POP Market στο ψηφιακό της σούπερ μάρκετ.
Νέες Κυβερνητικές Πρωτοβουλίες για την Αντιμετώπιση της Ακρίβειας
Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, υπέγραψε τρεις Υπουργικές Αποφάσεις με στόχο την προστασία των καταναλωτών από την ακρίβεια. Οι αποφάσεις περιλαμβάνουν την πρωτοβουλία “Μόνιμη Μείωση Τιμής”, σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις δεσμεύονται να μειώσουν τις τιμές ορισμένων προϊόντων με βάση τις τιμές της 19ης Σεπτεμβρίου 2023. Τα προϊόντα αυτά θα φέρουν ειδική σήμανση στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Επίσης, τα σούπερ μάρκετ θα πρέπει να ανακοινώνουν κάθε Τρίτη τυχόν ανατιμήσεις σε προϊόντα ζωτικής σημασίας, όπως και τις ενδεικτικές λιανικές τιμές πώλησης για οπωροκηπευτικά.
Μελέτη ΙΕΛΚΑ: Συγκρίσεις Τιμών Σούπερ Μάρκετ στην Ευρώπη
Μελέτη του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) δείχνει ότι οι τιμές του τυπικού καλαθιού αγορών στην Ελλάδα είναι χαμηλότερες από χώρες όπως η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιταλία, αλλά υψηλότερες από την Πορτογαλία. Ειδικά όταν αφαιρείται ο ΦΠΑ, η Ελλάδα εμφανίζεται με χαμηλότερο μέσο κόστος σε σχέση με τις χώρες αυτές, γεγονός που συνδέεται με τον υψηλότερο ΦΠΑ στα τρόφιμα που ισχύει σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
Καταστροφές στον Θεσσαλικό Κάμπο και οι Επιπτώσεις στα Σούπερ Μάρκετ
Οι καταστροφές που προκάλεσαν οι φυσικές καταστροφές στον Θεσσαλικό Κάμπο έχουν δημιουργήσει σοβαρές ελλείψεις σε προϊόντα στα σούπερ μάρκετ. Πολλές βιομηχανίες της περιοχής, όπως η ΤΥΡΑΣ και η Όλυμπος, αντιμετωπίζουν σοβαρές ζημιές στις εγκαταστάσεις τους και προσπαθούν να αποκαταστήσουν τις ζημιές. Οι πρώτες ελλείψεις στα προϊόντα αυτών των εταιρειών είναι ήδη αισθητές στην αγορά, με αποτέλεσμα να γίνονται προσπάθειες για ταχύτερη επαναλειτουργία των εργοστασίων.
Προκλήσεις στην Αγροτική Παραγωγή και στην Εφοδιαστική Αλυσίδα
Η Θεσσαλία, που αποτελεί βασικό παραγωγικό κέντρο αγροτικών προϊόντων, κρέατος και γαλακτοκομικών, έχει πληγεί σοβαρά από τις πλημμύρες. Η ζημιά στην πρωτογενή παραγωγή και στο ζωικό κεφάλαιο έχει σημαντικές επιπτώσεις τόσο για την τοπική οικονομία όσο και για την εθνική αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων. Σημαντικές επιχειρήσεις, όπως η Μέλισσα Κίκιζας, καλούνται να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της έλλειψης πρώτων υλών, ενώ προχωρούν σε μέτρα υποστήριξης των παραγωγών για να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία τους.
Συμπεράσματα για το Μέλλον των Σούπερ Μάρκετ στην Ελλάδα
Οι αυξανόμενες πληθωριστικές πιέσεις, οι καταστροφές στον αγροτικό τομέα και οι νέες κυβερνητικές πρωτοβουλίες διαμορφώνουν ένα δύσκολο περιβάλλον για τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Οι προσπάθειες για τον έλεγχο των τιμών και την αντιμετώπιση των ελλείψεων θα είναι καθοριστικές για την προστασία των καταναλωτών και τη διατήρηση της προσβασιμότητας βασικών προϊόντων.
Πηγή