Πάμφθηνα ρούχα, εξαιρετική ποιότητα: Αυτή είναι η εταιρία κολοσσός που έρχεται στην Ελλάδα και απειλεί τα Zara
Μια νέα εταιρεία, η οποία είναι γνωστή στον υπόλοιπο κόσμο αποφάσισε να κάνει το βήμα και στην Ελλάδα και μάλιστα απειλεί τα ZARA, τα οποία σε μεγάλο βαθμό δεν έχουν ανταγωνισμό.
Τα ZARA είναι μια αλυσίδα που τη γνωρίζουμε όλοι και μάλιστα έχουμε αγοράσει τα προϊόντα της, καθώς παίζει ουσιαστικά μόνη της και δίχως ανταγωνισμό.
Ωστόσο μια νέα εταιρεία που στο εξωτερικό αποτελεί κολοσσό, αποφάσισε να κάνει το επόμενο βήμα και να έρθει στην Ελλάδα προκειμένου να δοκιμάσει τις τύχες της.
Απειλούνται τα ZARA – Εταιρεία κολοσσός έρχεται στην Ελλάδα
Η γαλλική αλυσίδα ένδυσης Kiabi, γνωστή για την οικονομικά προσιτή μόδα της, έρχεται στην Ελλάδα!
Η έναρξη λειτουργίας της σηματοδοτείται με την μίσθωση καταστήματος στο retail park της Trade Estates στην Πάτρα, με τα εγκαίνια να προγραμματίζονται για τον Δεκέμβριο του 2024.
Τα γαλλικά ZARA, μέλος της The Association Familiale Mulliez (AFM), μίας οικογενειακής εταιρείας που διαθέτει στην Ελλάδα ήδη την Leroy Merlin και την Decathlon, καθώς και το σούπερ μάρκετ Auchan, φέρνει στην ελληνική αγορά ένα δίκτυο με πάνω από 580 καταστήματα σε 23 χώρες.
Η εταιρεία έχει ήδη ιδρύσει την ελληνική θυγατρική της, Kiabi Ελλάς, η οποία θα εκπροσωπείται από την Hudson Ελλάς, εδρεύουσα στη Μάλτα. Η Hudson Ελλάς έχει αναλάβει το franchise για την επέκταση της Kiabi σε Ελλάδα και Κύπρο.
Αν και το κατάστημα στην Πάτρα ίσως να μην είναι το πρώτο που θα ανοίξει η αλυσίδα, η επιλογή του ενδέχεται να οφείλεται στις δυσκολίες εύρεσης κατάλληλων εμπορικών ακινήτων. Η Kiabi ίσως υιοθετήσει το μοντέλο της Sinsay, ανοίγοντας αρχικά καταστήματα εκτός μεγάλων αστικών κέντρων.
Σημαντικό είναι ότι η Kiabi θα έρθει σε άμεσο ανταγωνισμό με την Sinsay, η οποία έχει ήδη μισθώσει κατάστημα στο ίδιο retail park στην Πάτρα.
Η Kiabi διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων εκτός Γαλλίας (340) και μονάδες παραγωγής. Το 2023, η εταιρεία επεκτάθηκε σε τρεις νέες αγορές: Αίγυπτο, Νέα Καληδονία και Ουρουγουάη, ενώ παράλληλα ενισχύει το ηλεκτρονικό της εμπόριο, στοχεύοντας στην ανάκτηση του 20-25% των πωλήσεων που είχε μέσω διαδικτύου κατά την περίοδο της πανδημίας.
Η άφιξη της Kiabi στην Ελλάδα αναμένεται να φέρει νέες επιλογές στους καταναλωτές, προσφέροντας ποιοτική μόδα σε προσιτές τιμές.
Πηγή