Ειδικότερα, σε τρεις σταθμούς, στη Βενιζέλου, στο Πανεπιστήμιο και στην Παπάφη, οι οροφές στο επίπεδων των πλατφορμών επιβίβασης-αποβίβασης άρχισαν να στάζουν νερά, καθώς στην πόλη σημειώνονται από το πρωί ισχυρές βροχοπτώσεις, λόγω της κακοκαιρίας Bora.
Οι εργαζόμενοι του Μετρό, μάλιστα, προχώρησαν στην τοποθέτηση κίτρινων προειδοποιητικών πινακίδων, ώστε ο κόσμος να μην πατά στο ολισθηρό δάπεδο, καθώς εγκυμονεί ο κίνδυνος να γλιστρήσουν. Επίσης, έχουν τοποθετηθεί και κουβάδες για τη συλλογή των νερών που στάζουν από τις οροφές.
Δύο εβδομάδες απομένουν μέχρι την έναρξη της λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης και χθες -κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου- παρουσιάστηκε το λογότυπό του παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σταϊκούρα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της “Ελληνικό Μετρό” αποκάλυψε το λογότυπο, την ταυτότητα του υπερσύγχρονου Μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως αναφέρθηκε, η έμπνευση της δημιουργίας του δόθηκε από “βυζαντινά χειρόγραφα και παραπέμπει τόσο στο ιστορικό παρελθόν της πόλης όσο και στο μέλλον”.Όπως εξήγησε ο υπουργός, στόχος ήταν η δημιουργία μίας ταυτότητας που θα αποδώσει την ιστορικότητα της Θεσσαλονίκης και ταυτόχρονα συνδυάζει την παράδοση με τη μοντέρνα αισθητική και τη λειτουργικότητα.
Το λογότυπο που επιλέχθηκε, όπως είπε, αναδεικνύει μεγαλοπρεπές παρελθόν της Θεσσαλονίκης και παράλληλα την καινοτομία και τον δυναμισμό έργου. Σημείωσε, επίσης, ότι απλοποιήθηκε το βυζαντινό “μ” κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να επιτυγχάνεται η καθαρότητα και η αναγνωρισιμότητα που απαιτείται σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών. “Το τελικό αποτέλεσμα αποτελεί αρμονική ισορροπία ιστορικής έμπνευσης και σύγχρονης αισθητικής, της κίνησης και της προόδου, όπως αναφέρει το voria.gr.
Ωστόσο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι χρήστες εστίασαν στο γεγονός ότι η δημιουργία του λογότυπου κόστισε 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE, με έδρα την Αθήνα.
Το μετρό της συμπρωτεύουσας μετά από δεκαετίες θα ξεκινήσει τη λειτουργία του στις 30 Νοεμβρίου και στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega προβλήθηκαν μερικές από τις εικόνες που πρωταγωνίστησαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η Ράνια Τζίμα φάνηκε να «δαγκώνεται» on air με σκοπό να συγκρατηθεί και να μη γελάσει με τις εικόνες που έβλεπε στα επικά ποστ των χρηστών στο Χ που σατίρισαν το λογότυπο.