Κυριακή 1/12 με ανοιχτά καταστήματα: Το ωράριο τους και πότε κλείνουν – Ποια σούπερ μάρκετ θα λειτουργήσουν
Σήμερα Κυριακή 1/12 τα περισσότερα σούπερ μάρκετ δεν θα ανοίξουν, όμως υπάρχουν και εξαιρέσεις λόγω Σαββατοκύριακου Black Friday. Τι θα κάνουν όλες οι αλυσίδες;
Συγκεκριμένα, κλειστές θα είναι οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ την Κυριακή 1/12, καθώς ανοιχτά θα είναι κυρίως τα καταστήματα την Κυριακή 1/12.
Τα περισσότερα καταστήματα Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Μασούτης, My Market, Κρητικός, Market In δεν θα ανοίξουν, όμως θα υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις.
Ανοιχτά θα είναι την Κυριακή 1/12 τα σούπερ μάρκετ ΟΚ Anytime Markets, AB Shop & Go και κάποια LIDL, My Market, Κρητικός, Market In, Σκλαβενίτης.
Πιο συγκεκριμένα, αναλυτικά τα ανοιχτά σούπερ μάρκετ την Κυριακή 1/12:
ΟΚ Anytime Markets – Ανοιχτά σούπερ μάρκετ Κυριακή 1/12
Σημειώνεται ότι αυτή την περίοδο, παρά το κύμα ακρίβειας, ανακοινώνονται πολλές προσφορές σούπερ μάρκετ, που προσελκύουν το ενδιαφέρον καταναλωτών που θέλουν να γλιτώσουν χρήματα. Για παράδειγμα, ο ΑΒ Βασιλόπουλος κάνει εκπτώσεις -50% ή 1+1, ενώ το μεγαλύτερο online σούπερ μάρκετ e-Fresh.gr ανακοινώνει συνεχώς προσφορές 30%. Κάντε κλικ στους αντίστοιχους συνδέσμους για να πάρετε τις προσφορές ΑΒ Μόνιμη μείωση τιμής και e-Fresh.gr με δωρεάν μεταφορικά.
Ωράριο 8:00 π.μ. – 11:00 μ.μ.
ΑΒ Shop & Go – Ανοιχτά σούπερ μάρκετ Κυριακή 1/12
Ωράριο: Τα περισσότερα καταστήματα ΑΒ Shop & Go ανοίγουν 9:00 π.μ. – 10:00 μ.μ., όμως υπάρχουν και εξαιρέσεις με κάποια καταστήματα να κλείνουν από τις 6 το απόγευμα ως τις 10 το βράδυ.
Σκλαβενίτης – Ανοιχτά σούπερ μάρκετ Κυριακή 1/12
Ανοιχτό θα είναι την Κυριακή 1/12 το σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης στο Eμπορικό Πάρκο Smart Park στα Σπάτα, δίπλα στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen:
LIDL – Ανοιχτά σούπερ μάρκετ Κυριακή 1/12
Ανοιχτά θα είναι τα καταστήματα LIDL την Κυριακή 1/12 σε όλη τη χώρα με ωράριο 11:00-20:00.
Ωράριο LIDL 1/12 11:00 π.μ. – 8:00 μ.μ.
My Market – Ανοιχτά σούπερ μάρκετ Κυριακή 1/12
Ανοιχτά θα είναι κάποια καταστήματα My Market την Κυριακή 1/12, μεταξύ άλλων στις εξής διευθύνσεις:
My Market ανοιχτά Κυριακή: Καρύστου 17, Αθήνα 115 24
My Market ανοιχτά Κυριακή: Σοφοκλέους &, Δημητρακοπούλου 56, Καλλιθέα 176 72
My Market ανοιχτά Κυριακή: Κρέσνας 4, Ευελπίδων 97, και 113 62
My Market ανοιχτά Κυριακή: Λεωφ. Αλεξιουπόλεως 48, Αργυρούπολη 164 52
My Market ανοιχτά Κυριακή: Αγίου Ιωάννου 7Γ, Ηλιούπολη 163 41
My Market ανοιχτά Κυριακή: Ρήγα Φεραίου 15, Παλαιό Φάληρο 175 63
My Market ανοιχτά Κυριακή: Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 105, Νέα Σμύρνη 171 23
My Market ανοιχτά Κυριακή: Σοφοκλέους &, Δημητρακοπούλου 56, Καλλιθέα 176 72
My Market ανοιχτά Κυριακή: Ιλιάδος, Καισαριανή 161 21
My Market ανοιχτά Κυριακή: Τριών Ιεραρχών 83, Αθήνα 118 51
My Market ανοιχτά Κυριακή: Μητροπέτροβα 51-53, Αθήνα 114 76
My Market ανοιχτά Κυριακή: Κύκνων 18, Γαλάτσι 111 46
My Market ανοιχτά Κυριακή: Έκτορος 141, Ίλιον 131 22
My Market ανοιχτά Κυριακή: Αγωνιστών Στρατοπέδου Χαϊδαρίου 79, Χαϊδάρι 124 61
My Market ανοιχτά Κυριακή: Οδυσσέα Ανδρούτσου 160, Πειραιάς 185 35
My Market ανοιχτά Κυριακή: Λεωφ. Κων. Καραμανλή – Θέση Παλαιοί Άμπελοι, Ανάβυσσος 190 13
Ωράριο 8:00 π.μ. – 10:00 μ.μ.
Κρητικός – Ανοιχτά σούπερ μάρκετ Κυριακή 1/12
Ανοιχτά θα είναι αρκετά καταστήματα Κρητικός την Κυριακή 1/12 στις εξής διευθύνσεις:
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Ηροδότου 11, Αθήνα 106 74
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Κόνωνος 58, Αθήνα 116 33
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Ιακωβίδου 50, Αθήνα 111 43
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Πύλου &, Φυλής 2, Χαϊδάρι 124 62
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Σεβαστουπόλεως 90, Αμπελόκηποι 115 26
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Φιλικής Εταιρείας 2, Πειραιάς 185 39
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: 25ης Μαρτίου, Δραπετσώνα 186 48
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Αγίου Σπυρίδωνος 53, Γαλάτσι 111 46
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Ηρακλείου 44, Μεταμόρφωση 144 51
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Μεγ. Αλεξάνδρου 2, Πέραμα 188 63
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Θηβών 212, Περιστέρι 121 34
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Δογάνης 126, Πειραιάς 185 46
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Ρήγα Φεραίου 64, Κερατσίνι 187 57
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Μετεώρων 40, Πετρούπολη 132 31
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Θράκης 20 &, Βέργας, Πετρούπολη 132 31
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Ελ. Βενιζέλου 34, Κυψέλη 180 10
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Παυσανίου 17, Αθήνα 116 35
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Μακεδονίας 54, Πέραμα 188 63
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Καραολή και Δημητρίου 22, Βύρωνας 162 33
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Leof. Avlakiou 88, Porto Rafti 190 23
Κρητικός ανοιχτά Κυριακή: Αίγινα 180 10
Ωράριο: Τα περισσότερα καταστήματα Κρητικός ανοίγουν 10:00 π.μ. – 9:00 μ.μ., όμως υπάρχουν και εξαιρέσεις με κάποια καταστήματα να κλείνουν από τις 3 το μεσημέρι ως τις 11 το βράδυ.
Market In – Ανοιχτά σούπερ μάρκετ Κυριακή 1/12
Ανοιχτά θα είναι κάποια καταστήματα Market In την Κυριακή 1/12, μεταξύ άλλων στις εξής διευθύνσεις:
Market In ανοιχτά Κυριακή: Λεωφ. Καλυβίων 61, Καλύβια Θορικού 190 10
Market In ανοιχτά Κυριακή: Λεωφ. Αγίας Μαρίνας 52, Αγ. Μαρίνα 194 00
Market In ανοιχτά Κυριακή: Επαρ.Οδ. ΑμφιΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 7 ΠΑΡΑΛ.ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ, Ωρωπός 190 15
Market In ανοιχτά Κυριακή: Λεωφ. Αρτέμιδος 117, Άρτεμις 190 16
Market In ανοιχτά Κυριακή: Κριμαίας 59-51, Γλυφάδα 165 62
Market In ανοιχτά Κυριακή: Φορμίωνος 172, Βύρωνας 162 31
Market In ανοιχτά Κυριακή: Αγίας Ζώνης 14, Αθήνα 113 61
Ωράριο 11:00 π.μ. – 4:00 μ.μ.
Έσκασε «Βόμβα» στην Ελλάδα: Σιωπηλή αποχώρηση τεράστιou σούπερ μάρκετ από την ελληνική αγορά
Η Aldi, η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, φεύγει από την Ελλάδα, καθώς δεν κατάφερε να πετύχει, αλλά και να ανταγωνιστεί τον μεγάλο αντίπαλό του, την Lidl.
Ειδικότερα, δεν είναι γνωστό ποιες σκέψεις επικρατούν στα μέλη του «Koordinierungsrat», του κορυφαίου διοικητικού συμβουλίου του γερμανικού λιανεμπορικού κολοσσού Aldi Süd, με έδρα το Mülheim της Έσσης, σχετικά με τις επιτυχίες του μεγάλου ανταγωνιστή τους, Lidl, όχι μόνο στη γερμανική αγορά, αλλά και διεθνώς, ωστόσο, τα περίπου 400 εκατ. ευρώ που χάθηκαν από την αποτυχία τους στην Ελλάδα, αποτελούν μια μακρινή – και οδυνηρή – ανάμνηση.
Η Aldi αποχωρεί από την ελληνική αγορά
Οι λόγοι της αποχώρησης της Aldi από την ελληνική αγορά παραμένουν μυστήριο, καθώς ποτέ δεν έγιναν επίσημα γνωστοί, αλλά οι εικασίες στον γερμανικό Τύπο υπήρξαν πολλές, όμως ούτε αυτές κατάφεραν να φωτίσουν το παρασκήνιο της απόφασης.
Εντύπωση, όμως, προκαλεί το γεγονός ότι η Aldi είχε εκφράσει ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, από τα τέλη της δεκαετίας του 1980. Επί δύο δεκαετίες κυκλοφορούσαν φήμες για την επικείμενη είσοδό της στην Ελλάδα, οι οποίες κάθε φορά διαψεύδονταν.
Τελικά, η Aldi έκανε το μεγάλο βήμα το 2008, έχοντας προηγουμένως επενδύσει στην αγορά ακινήτων, αποκτώντας σημαντικά ακίνητα. Την ίδια περίοδο, η Lidl είχε ήδη παρουσία στην ελληνική αγορά, καθώς είχε ανοίξει τα πρώτα της καταστήματα το 1999, έπειτα από τέσσερα χρόνια προετοιμασίας.
Και οι δύο γερμανικές αλυσίδες ξεκίνησαν από τη Βόρεια Ελλάδα, φιλοδοξώντας να κατακτήσουν την ελληνική αγορά, αλλά η χρονική συγκυρία δεν ήταν ευνοϊκή για την Aldi, καθώς το 2008, οι τιμές των ακινήτων στην Ελλάδα είχαν φτάσει σε απαγορευτικά υψηλά επίπεδα.
Πρώτη φορά το κάνει αυτό σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα – Τρέχουν όλοι στα LIDL, αύριο από νωρίς το πρωί να προλάβουν
Η Lidl Ελλάς καινοτομεί στην ελληνική αγορά με μια συγκλονιστική προσφορά που φέρνει την Black Fridayστα καταναλωτικά αγαθά. Για την Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου, η αλυσίδα προσφέρει 30% έκπτωση σε όλα τα νωπά κρέατα, πουλερικά και ψάρια σε όλα τα καταστήματά της.
Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες που εστιάζουν σε περιορισμένες κατηγορίες προϊόντων, η Lidl επιλέγει να μειώσει τις τιμές σε είδη υψηλής ζήτησης, όπως τα τρόφιμα πρώτης ανάγκης. Αυτή η στρατηγική προσέγγιση προσφέρει σημαντική ανακούφιση στους καταναλωτές, ιδιαίτερα σε μια περίοδο όπου οι τιμές στα τρόφιμα έχουν αυξηθεί δραματικά.
Lidl: Πρωτοποριακή προσφορά με έκπτωση 30% στη Black Friday
Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος μιας επιθετικής εμπορικής στρατηγικής της Lidl, με στόχο την αύξηση των μεριδίων αγοράς. Η χρηματοδότηση τέτοιων εκπτώσεων γίνεται δυνατή χάρη στη ρευστότητα του πολυεθνικού ομίλου Schwarz, στον οποίο ανήκει η Lidl. Αυτό δίνει στην εταιρεία ένα στρατηγικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της.
Η Lidl συνδυάζει την προσφορά με εντυπωσιακές επικοινωνιακές τακτικές, όπως η συγκριτική διαφήμιση. Στο παρελθόν, η εταιρεία έχει δημοσιεύσει συγκρίσεις τιμών με άλλες μεγάλες αλυσίδες, όπως Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος, αναδεικνύοντας τη χαμηλή τιμολόγησή της.
Ο Μάρτιν Μπραντενμπούργκερ, διευθύνων σύμβουλος της Lidl Ελλάς, δήλωσε ότι παρόμοιες προσφορές και τακτικές θα συνεχιστούν, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την αξία για τους πελάτες.
Η κίνηση της Lidl αναμένεται να επηρεάσει την αγορά, ωθώντας και άλλες αλυσίδες να αναπροσαρμόσουν τη στρατηγική τους ενόψει της εορταστικής περιόδου. Για περισσότερες πληροφορίες και προσφορές, επισκεφτείτε το επίσημο e-shop της Lidl ή τα τοπικά καταστήματα.
Ο ανταγωνισμός
Η Lidl Ελλάς, με τη στοχευμένη στρατηγική της Black Friday, διαφοροποιείται έντονα από τους ανταγωνιστές της, θέτοντας νέα πρότυπα στον κλάδο. Ωστόσο, οι υπόλοιπες μεγάλες αλυσίδες ακολουθούν διαφορετικές τακτικές, επικεντρώνοντας τις προσφορές τους σε πιο περιορισμένες κατηγορίες προϊόντων ή επιλέγοντας να μη συμμετέχουν σε αυτήν την εμπορική περίοδο.
Η Lidl προσφέρει έκπτωση 30% σε νωπά κρέατα, πουλερικά και ψάρια, εστιάζοντας σε βασικά καταναλωτικά αγαθά που καλύπτουν καθημερινές ανάγκες. Αυτή η στρατηγική έχει ισχυρό αντίκτυπο στους καταναλωτές, διαφοροποιώντας την από τις συνηθισμένες Black Friday προσφορές.
- Μασούτης:
- Εστιάζει σε ηλεκτρικές συσκευές και παιχνίδια, προϊόντα που δεν ανήκουν στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά.
- Προσφέρει έκπτωση 30%, χωρίς όμως να αγγίζει βασικές κατηγορίες τροφίμων.
- ΑΒ Βασιλόπουλος:
- Στοχευμένες προσφορές σε προϊόντα όπως:
- Καλλυντικά.
- Ηλεκτρικές συσκευές.
- Επιλεγμένα τρόφιμα (π.χ. καφέδες Nestle, δημητριακά Quaker).
- Οι εκπτώσεις υποστηρίζονται κυρίως από προμηθευτές, περιορίζοντας τη συνολική επιθετικότητα της στρατηγικής.
- Στοχευμένες προσφορές σε προϊόντα όπως:
- Σκλαβενίτης:
- Διαχρονική πολιτική μη συμμετοχής σε Black Friday.
- Απουσία ετήσιων φυλλαδίων προσφορών ή επένδυσης σε διαφημίσεις.
- Στηρίζεται στην εμπιστοσύνη των πελατών για την ανταγωνιστικότητά του.
- My market:
- Προσφέρει εκπτώσεις σε μεμονωμένα προϊόντα από διάφορες κατηγορίες.
- Η προσέγγιση παραμένει συμβατική, χωρίς να διαφέρει από τις συνηθισμένες πρακτικές.
Πηγή