Evangelia – Nafsica: Τα 2 πανέμορφα κορίτσια που θέλουν να ξεσηκώσουν την Eurovision 2025

January 19, 2025

Evangelia – Nafsica: Τα 2 πανέμορφα κορίτσια που θέλουν να ξεσηκώσουν την Eurovision 2025


Διαφ.

Ο εθνικός τελικός για την εκπροσώπηση της Ελλάδας στη Eurovision 2025 πλησιάζει, και η κατάσταση αρχίζει να ξεκαθαρίζει. Οι προετοιμασίες για τον τελικό της 30ής Ιανουαρίου προχωρούν, με τις δώδεκα υποψηφιότητες που ανακοινώθηκαν πριν από οκτώ ημέρες να κεντρίζουν το ενδιαφέρον του κοινού.

Εθνικός τελικός για τη Eurovision 2025: Το φαβορί ξεκαθαρίζει

Ανάμεσα στους διαγωνιζόμενους, η Κλαυδία και η Ευαγγελία έχουν προβάδισμα στη μάχη για τη νίκη. Η Κλαυδία, με το τραγούδι «Αστερομάτα», έχει αποκτήσει το προβάδισμα στην κόντρα, ενώ το «Βάλε» της Ευαγγελίας παραμένει επίσης ισχυρό.

Η Κλαυδία, με την επιτυχία του «Αστερομάτα», φαίνεται να έχει τον πρώτο λόγο για τη νίκη στον εθνικό τελικό. Σύμφωνα με τις στοιχηματικές εταιρίες, συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision, που θα διεξαχθεί στη Βασιλεία της Ελβετίας από τις 13 έως τις 17 Μαΐου.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από τη Stoiximan, η Κλαυδία φαίνεται να είναι το απόλυτο φαβορί για τη νίκη στον ελληνικό εθνικό τελικό της Eurovision 2025. Η απόδοσή της έχει πέσει στο 1,30, σημειώνοντας πτώση σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες όπου κυμαινόταν γύρω από 1,60 και 1,75. Από την άλλη, η Ευαγγελία έχει εκτοξευθεί στο 7,00, αφήνοντας πίσω τις αποδόσεις των 2,50 και 2,25 που είχε προηγουμένως.

Αναλυτική Κατάταξη

Όσον αφορά τις υπόλοιπες υποψηφιότητες, η κατάταξη παραμένει σχετικά σταθερή. Οι Dinamiss έχουν ανέβει στην εκτίμηση, με απόδοση 10,00, ενώ τα άλλα τραγούδια κυμαίνονται σε αποδόσεις μεταξύ 20,00 και 55,00.

Η Novibet κινείται σε παρόμοια κατεύθυνση, με μικρές διαφοροποιήσεις στις αποδόσεις, κυρίως στην πρώτη τετράδα. Η Κλαυδία κατατάσσεται στο 1,35 (από 1,65), ενώ η Ευαγγελία ανέβηκε στο 6,00 (από 2,40). Οι Dinamiss παραμένουν τρίτες με απόδοση 10,00 (από 6,50), και η BARBZ (Βαρβάρα Αργυρού) είναι τέταρτη, ανεβαίνοντας στο 11,00 (από 9,00).

Για τις υπόλοιπες θέσεις, οι αποδόσεις δεν δείχνουν σημαντικές διαφοροποιήσεις, με τις τιμές να κυμαίνονται μεταξύ 21,00 και 57,00.

Η Stoiximan συνεχίζει να παρέχει ενημερώσεις για τις αποδόσεις, οι οποίες υιοθετούνται και από την ιστοσελίδα Eurovisionworld, η οποία καλύπτει όλα τα νέα σχετικά με τον δημοφιλή μουσικό διαγωνισμό. Καθώς η ημερομηνία του εθνικού τελικού πλησιάζει, οι στοιχηματικές αποδόσεις μπορεί να συνεχίσουν να αλλάζουν, προσφέροντας στους λάτρεις της Eurovision ενδιαφέροντα δεδομένα για την επιλογή τους.

Eurovision 2025: Παρουσιαστές ο Σάκης Ρουβάς και η Έλενα Παπαρίζου

Ο εθνικός τελικός για τη Eurovision 2025 είναι προγραμματισμένος για τις 30 Ιανουαρίου και θα διεξαχθεί στο Christmas Theater. Η παρουσίαση της εκδήλωσης θα ανατεθεί στους γνωστούς καλλιτέχνες Σάκη Ρουβά και Έλενα Παπαρίζου, οι οποίοι έχουν και οι δύο ιστορία συμμετοχής στο διαγωνισμό.

Κοινός χορογράφος για όλους τους διαγωνιζόμενους θα είναι ο Φωκάς Ευαγγελινός, ο οποίος έχει αναλάβει και την καλλιτεχνική επιμέλεια της βραδιάς, διασφαλίζοντας έτσι μια εντυπωσιακή παρουσίαση των συμμετοχών.

Κριτική Επιτροπή

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόεδρος της κριτικής επιτροπής του ελληνικού τελικού θα είναι ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, που θα συνεισφέρει με την εμπειρία και τη γνώση του στην επιλογή του τραγουδιού που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision 2025.

Evangelia και Nafsica: Ποιες είναι οι τραγουδίστριες που θα κονταροχτυπηθούν στον τελικό της  Eurovision 2025

Η Evangelia: Η τ

αλέντο από την Κρήτη και το New Jersey

Η Evangelia είναι μια ταλαντούχα καλλιτέχνιδα που έρχεται να ταράξει τα νερά στον εθνικό τελικό της Eurovision 2025. Γεννημένη στις 24 Μαΐου 1992, μοιράζει τη ζωή της ανάμεσα στη φάρμα της γιαγιάς της στην Κρήτη και τη φασαρία του New Jersey. Αυτή η ιδιαίτερη μίξη πολιτισμών αποτελεί το μεγάλο της όπλο, καθώς η μουσική της συνδυάζει ελληνικά παραδοσιακά όργανα, όπως η λύρα, με δυνατούς pop ρυθμούς που ξεσηκώνουν.

Το κοινό την πρωτογνώρισε το 2020 με το κομμάτι «Páme Páme», το οποίο άφησε το στίγμα του στην ελληνική μουσική σκηνή. Το 2021, συνεργάστηκε με την Ελένη Φουρέιρα στο κομμάτι «Fotiá», το οποίο έγινε μεγάλη επιτυχία και έβαλε «φωτιά» στις playlists.

Φέτος, η Evangelia διεκδικεί μια θέση στη σκηνή της Eurovision με το νέο της κομμάτι «Vále». Οι φαν της είναι ήδη ενθουσιασμένοι και προ predicting την πιθανότητα να είναι η μεγάλη νικήτρια του εθνικού τελικού.

Με το μοναδικό της στυλ και την ενέργειά της, η Evangelia είναι έτοιμη να κατακτήσει τη σκηνή και να γράψει τη δική της ιστορία. Είναι αβέβαιο αν το «Vále» θα είναι το κομμάτι που θα φέρει την Ελλάδα ξανά στην κορυφή της Eurovision, αλλά οι προσδοκίες είναι σίγουρα υψηλές.

Nafsica: Το παιδί- θαύμα, η πορεία στο τραγούδι και η εκπροσώπηση στον εθνικό τελικό της Eurovision 2025

Ανάμεσα στα 12 ονόματα που θα διεκδικήσουν την εκπροσώπηση της Ελλάδας στη φετινή Eurovision 2025, βρίσκεται και η Ναυσικά Γαβριλάκη, γνωστή ως Nafsica. Η ταλαντούχα καλλιτέχνιδα έχει καταθέσει το τραγούδι «Unhurt Me», το οποίο έχει δημιουργηθεί με τη σύνθεση και τους στίχους της ίδιας, σε συνεργασία με τον Δημήτριο Κουμπή.

«Ήμουν σε πτήση όταν έμαθα ότι το τραγούδι μου πέρασε στα 12. Από Αθήνα για Κύπρο. Με το που μπήκα στο αεροπλάνο, μπήκε σε λειτουργία πτήσης και τότε ανακοινώθηκαν. Βλέπω 150 κλήσεις στο κινητό με το που το άνοιξα, στην αρχή έπαθα ένα μικρό σοκ. Ένιωσα τεράστια περηφάνεια.

Ένιωσα πολύ όμορφα όταν άκουσα για πρώτη φορά ολοκληρωμένο το τραγούδι. Είναι ένα τραγούδι που μιλάει στο συναίσθημα, δηλαδή μιλάει πολύ στον εαυτό σου, να βρίσκεις τα πατήματά σου και θεωρώ ότι αυτό είναι το μήνυμα που με κέρδισε πιο πολύ» αποκάλυψε η ταλαντούχα τραγουδίστρια στο «Στούντιο 4».

Nafsica: Ένα γνωστό πρόσωπο της ελληνικής μουσικής σκηνής

Παρά το γεγονός ότι λίγοι την γνωρίζουν σήμερα, η Nafsica δεν είναι καινούργιο πρόσωπο στη μουσική βιομηχανία της Ελλάδας. Πολλοί ακροατές την θυμούνται από τα 00’s, καθώς η μουσική της έχει συνδεθεί με τις αναμνήσεις και τις εμπειρίες μιας ολόκληρης γενιάς.

Σε ηλικία μόλις 10 ετών, η Nafsica κέρδισε τις εντυπώσεις του κοινού με το τραγούδι «Κάνω όνειρα», το οποίο ήταν σε μουσική του Γιώργου Θεοφάνους. Αυτό το κομμάτι είχε μεγάλη απήχηση και έκανε τους εφήβους της εποχής να παραληρούν, καθιστώντας την Nafsica μια αγαπημένη φιγούρα στον μουσικό χώρο.

«Ήμουν αρκετά μικρή για να μπορώ να αντιληφθώ πλήρως τι μου συνέβαινε. Ήμουν πολύ τυχερή μέσα από την γνωριμία και την συνεργασία μου με τον Γιώργο Θεοφάνους. Ήταν μια εποχή χωρίς social media και χωρίς εύκολη προβολή για να μπορέσεις να δείξεις το ταλέντο σου και να καταφέρεις να ξεχωρίσεις εύκολα, όπως μπορεί να συμβεί σήμερα μέσα από το διαδίκτυο» είχε αποκαλύψει σε συνέντευξή της στο TLIFE και τον Χρήστο Ζιώγα.

«Πάντα τραγουδούσα μόνη μου στο σπίτι και οι γονείς μου είχαν καταλάβει ότι μου άρεσε πάρα πολύ. Η οικογένειά μου με πήγε μετά σε Ωδείο. Ο καθηγητής μου εκεί ανακάλυψε ότι μπορώ να τραγουδήσω δύσκολα τραγούδια. Κάλεσε τα κανάλια και με έβγαλε στις ειδήσεις, σε ηλικία 8 με 9 ετών», είχε πει η Nafsica σε άλλη συνέντευξή της για τα πρώτα της βήματα στην μουσική.

Το εν λόγω τραγούδι, γραμμένο από τον Γιώργο Θεοφάνους, κυκλοφόρησε το 2002 και έγινε το απόλυτο hit της εποχής, ενώ η νεαρή τραγουδίστρια είχε βγάλει δίσκο που κυκλοφόρησε σε όλη την Ελλάδα.

Η ίδια ζούσε για αρκετά χρόνια στην Αμερική, όπου μεταξύ άλλων σπούδασε ηθοποιός, ενώ έπαιξε και στο Broadway.

«Ήμουν στο Ωδείο και σε μια εμφάνιση κάλεσαν τα κανάλια. Εκείνο το διάστημα είχε βγει η Britney Spears και ο Γιώργος Θεοφάνους έψαχνε ένα pop φρέσκο κορίτσι εδώ στην Ελλάδα. Φυσικά ήμουν πολύ πιο μικρή, αλλά εκείνος με ξεχώρισε αμέσως για τη φωνή μου.

Όταν έκανα την πρώτη μου δισκογραφική δουλειά με τον Γιώργο Θεοφάνους ήμουν μόλις 9 ετών. Ο Γιώργος Θεοφάνους είναι αυτός που μου πρότεινε τότε να φύγω στο εξωτερικό και να κάνω σπουδές πάνω στη μουσική και στην υποκριτική, ώστε να γυρίσω μετά πίσω στην Ελλάδα και να συνεχίσω την πορεία μου στο τραγούδι. Ακολούθησα την συμβουλή του και ξεκίνησα για μια νέα ζωή στη Νέα Υόρκη».

«Σε ηλικία 14 ετών ζούσα ήδη στη Νέα Υόρκη όπου και συνέχισα το σχολείο μου εκεί. Ευτυχώς είχα πολύ υποστηρικτικούς γονείς οι οποίοι έκαναν τα αδύνατα – δυνατά. Μετά πήγα σε Πανεπιστήμιο στο Μανχάταν και πήρα δίπλωμα ως ηθοποιός. Υπήρχαν όμως και αρκετές δυσκολίες σε αυτή την πόλη. Η Νέα Υόρκη είναι ίσως η πιο δύσκολη πόλη, δεν σου χαρίζει δεύτερες ευκαιρίες.

Νιώθω τυχερή που κατάφερα να έχω δουλειές και συνεργασίες μόνο γύρω από τη μουσική και την υποκριτική. Αρχικά εργάστηκα ως συνθέτρια – τραγουδοποιός πίσω από άλλους καλλιτέχνες, ενώ αμέσως ακολούθησε η εμπειρία στο Broadway όπου και νομίζω ότι ήμουν η πρώτη Ελληνίδα που γεννήθηκε στην Ελλάδα και έφτασε μέχρι την σκηνή του Broadway, αυτό ήταν ένας συνδυασμός τύχης και προετοιμασίας» συμπληρώνει η ταλαντούχα τραγουδίστρια.

Ωστόσο, η Nafsica μίλησε στο «Στούντιο 4» και για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στο σχολείο λόγω της δημοσιότητας, μετά την κυκλοφορία του δίσκου με τον Γιώργο Θεοφάνους: «Όταν δημοσιεύθηκε πλέον ο δίσκος υπήρχε μεγάλη αντίδραση. Όταν ήμουν στα παρασκήνια, δεν ήξεραν τίποτα. Η επόμενη ημέρα ήταν περίεργη γιατί υπήρχε bullying και αντίδραση κι αυτό οφείλεται στο ότι τα παιδιά δεν είναι έτοιμα να ξεχωρίσει κάποιο όταν είναι στην ίδια τάξη. Είναι φυσικό. Βλέποντάς το σαν ενήλικας είναι διαφορετικά τα πράγματα. Όσο ήμουν μικρή και το ζούσα, ήταν λίγο σαν επίθεση χωρίς να ξέρω το γιατί».

«Τα παιδιά, που ήταν πάρα πολύ φίλοι μου και περνούσαμε χρόνο μαζί, ξαφνικά την επόμενη ημέρα που δημοσιεύτηκε το τραγούδι δεν μου μιλούσαν καθόλου, ούτε μου έλεγαν καλημέρα. Δεν δέχτηκα αρνητικό σχόλιο, αλλά μία απομόνωση. Ήμουν πολύ κοινωνικό παιδί. Ήθελα πολύ την έγκριση και την αγάπη των συγγενών και του κόσμου. Με αυτήν την απομόνωση έλεγα ότι μήπως κάνω κάτι λάθος και τραγουδώ;» εξομολογήθηκε η Nafsica.

Τα τραγούδια που διεκδικούν την εκπροσώπηση της Ελλάδας στην Eurovision 2025


Πηγή

Διαβάστε επίσης: