Οι πασχαλινές διαφημίσεις που άφησαν εποχή: Η Δημητρίου, ο Γαϊτάνος, ο Μπουγάς και η μοναδική που έκανε αίσθηση εκτός των Jumbo

April 16, 2025
Οι αξέχαστες πασχαλινές διαφημίσεις: Δημητρίου, Γαϊτάνος, Μπουγάς και η μία που ξεχώρισε πέρα από τα Jumbo

Οι πασχαλινές διαφημίσεις που άφησαν εποχή: Η Δημητρίου, ο Γαϊτάνος, ο Μπουγάς και η μοναδική που έκανε αίσθηση εκτός των Jumbo



Οι διακοπές του Πάσχα έχουν ουσιαστικά έρθει, οι εκδρομείς φεύγουν… κατά κύματα και, φυσικά, όλοι περιμένουμε κάθε χρόνο τις διαφημίσεις, που θα συνοδεύουν το κλίμα των ημερών στους τηλεοπτικούς μας δέκτες.

Είναι αλήθεια, ότι αρκετές είναι οι διαφημίσεις, που έχουν μείνει στην ιστορία. Είναι επίσης πραγματικότητα, ότι τα Jumbo έχουν μονοπωλήσει εδώ και πολλά χρόνια το ενδιαφέρον στις διαφημίσεις του Πάσχα, σε βαθμό να… περιμένουμε πλέον τη γνωστή αλυσίδα παιχνιδιών για την επόμενη ιδέα, ωστόσο έχει υπάρξει και μια εξαίρεση σε αυτό τον κανόνα πριν από πολλά χρόνια.

Η εκπληκτική Κατερίνα Στανίση έκανε την αρχή

Ποιος μπορεί να ξεχάσει τη θρυλική διαφήμιση του 2013, όπου η Κατερίνα Στανίση έκανε εντυπωσιακή είσοδο σε μια αυλή, φορώντας κατακόκκινη τουαλέτα και κρατώντας σακούλες Jumbo; Η ατάκα Κατερινάκι, πετσούλα έγινε viral και καθιερώθηκε ως σημείο αναφοράς της ελληνικής ποπ κουλτούρας.

Το… Vegan Πάσχα

Το 2014, η εταιρεία αποφάσισε να καινοτομήσει, παρουσιάζοντας μια διαφήμιση με έντονο οικολογικό μήνυμα. Ένας βοσκός-νονός βρίσκεται αντιμέτωπος με το δίλημμα να επιλέξει μια λαμπάδα Μπομπ Σφουγγαράκης, ενώ το υπόλοιπο καστ τον πιέζει να προχωρήσει στη θυσία της προβατίνας – όλα αυτά υπό τους ήχους του εμβληματικού Touch Me. Ωστόσο, εκείνος αρνείται να υποκύψει και δηλώνει με περηφάνια ότι το ζώο θα ζήσει, προσφέροντας μια vegan-friendly νότα με έξυπνο χιούμορ και δόσεις καυστικής ειρωνείας.

Κράζεις; Θαυμάζεις!

Η πολυσυζητημένη νέα διαφήμιση του Jumbo κράζεις θαυμάζεις για το Πάσχα 2015. Λαμπάδα Jumbo αντιβασκανική για να μη με ματιάζουν.

Με κράζεις; Με θαυμάζεις, έλεγε εκείνη η εξίσου έξυπνη διαφήμιση, όπου παρουσίαζε από λαμπάδες μέχρι σοκολατένια αβγά, σε άλλα μια έμπνευση, η οποία δημιούργησε μια ατάκα, που χρησιμοποιούμε έως και σήμερα.

Ο χαμός με το χτύπα σαν άντρας

Το 2016, η Άντζελα Δημητρίου έγινε το κεντρικό πρόσωπο σε διαφημιστική καμπάνια, η οποία όμως προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις λόγω της φράσης Χτύπα σαν άντρας που ακούστηκε στο σποτ. Η διαφημιστική εταιρεία και τα Jumbo έγιναν στόχος κριτικής, ενώ η Γενική Γραμματεία Ισότητας ζήτησε επίσημα την απόσυρση της διαφήμισης, υποστηρίζοντας ότι ενίσχυε σεξιστικά στερεότυπα και την κουλτούρα της έμφυλης βίας. Παρά τις όποιες προσαρμογές έγιναν, η καμπάνια τελικά αποσύρθηκε οριστικά. Ωστόσο, η cult αξία της παραμένει ζωντανή.

Ο Πέτρος Γαϊτάνος, απλά και μόνο αυτό

Ήταν Μεγάλο Σάββατο του 2020, όταν ο Πέτρος Γαϊτάνος πρωταγωνίστησε στο πασχαλινό σποτ της Jumbo, υποδυόμενος… τον εαυτό του. Η σκηνή ξεκινάει ειδυλλιακά, με τον ίδιο να βιώνει την Ανάσταση με τη γνωστή του κατάνυξη, μέχρι που μια κυρία τον πλησιάζει για να του ευχηθεί. Όμως, αντί για μια απλή ευχή, του ανάβει –κυριολεκτικά– τα μαλλιά με τη λαμπάδα της! Το μήνυμα της καμπάνιας ήταν ξεκάθαρο: Είδατε τι μπορεί να συμβεί όταν βγαίνουμε έξω το Πάσχα; Μένουμε σπίτι! Ένα μήνυμα απόλυτα ευθυγραμμισμένο με τα περιοριστικά μέτρα της εποχής του κορωνοϊού.

Ο… πλανητάρχης πάλι ξεσήκωσε τα πλήθη

Πασχαλινά κόκκινα αυγά που μετατρέπονται σε διαστημόπλοια, μια στρίπερ-λαγουδάκι να κάνει pole dancing, ένα αρνί στη σούβλα, ποτήρια μπύρας να αιωρούνται σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας και ένας στρατός ψηστών. Στο επίκεντρο, ο Πλανητάρχης Τάσος Μπουγάς.

Αν όλα αυτά σας φαίνονται εντελώς σουρεαλιστικά, τότε μάλλον δεν έχετε δει ακόμη τη φετινή πασχαλινή διαφήμιση των Jumbo. Σε αυτό το διαφημιστικό, ο λαϊκός τραγουδιστής, στον ρόλο αστροναύτη, ταξιδεύει στο Φεγγάρι για να γιορτάσει το Πάσχα, αφού εξορίστηκε από τη Γη από τους… κακούς vegans.

Ο Τάσος Μπουγάς τραγουδά μια διασκευή του γνωστού κομματιού της Νατάσας Θεοδωρίδου Φεγγάρι μου, με τους στίχους να έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις. Οι στίχοι, σύμφωνα με πολλούς, αναπαράγουν στερεότυπα – τόσο έμφυλα όσο και κοινωνικά – με έναν τρόπο που πολλοί θεώρησαν προβληματικό.

Φεγγάρι εδώ θα ψήσω τον αμνό, γιατί οι vegans με ‘διωξαν απ’ τη Γη μου. Ελάτε κόσμε μου εγώ κερνώ, γιατί είμαι φύλακας και άγγελος του εθίμου. Moon-dance. Γι’ αυτούς η τσίκνα είναι ντεμοντέ, για μένα eau de cologne πολυτελείας. Ελάτε ψήστες μου, καμάρια του λαού μες το ντουμάνι να πνιγεί ο γαλαξίας, τραγουδάει ο Πλανητάρχης, αποχαιρετώντας παράλληλα το λαγουδάκι που εκσφενδονίζεται στο Διάστημα.

Κρατώντας μια λαμπάδα σε σχήμα μπριζόλας, ο πρωταγωνιστής του διαφημιστικού ζητά από τους vegan να μείνουν μακριά και αγαπημένοι. Την ίδια στιγμή, ένας νεαρός vegan, παρακολουθώντας τη σκηνή, κρατά μια λαμπάδα σε σχήμα μαρουλιού, από την οποία τρώει παράλληλα.

Το συγκεκριμένο διαφημιστικό σποτ προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, με πολλούς χρήστες του διαδικτύου να το χαρακτηρίζουν θλιβερό, κιτς και οπισθοδρομικό. Οι επικριτές επισημαίνουν ότι επιτίθεται ευθέως στους vegans και στο κίνημα του βιγκανισμού, ενώ παράλληλα προωθεί σεξιστικά και ρατσιστικά μηνύματα.

Τα σχόλια δεν περιορίστηκαν μόνο στο περιεχόμενο του διαφημιστικού, καθώς επικρίθηκαν και τα μαθήματα διατροφής που φαίνεται να επιχειρεί να παραδώσει η εταιρεία Jumbo μέσω της συγκεκριμένης διαφήμισης, με ορισμένους να τη χαρακτηρίζουν ως προφητική ταινία.

Και ξαφνικά… Ζαμπούνης

Μέσα σε ένα εντυπωσιακό σκηνικό, καθισμένος σε μια κομψή δερμάτινη πολυθρόνα, ο διακεκριμένος δημοσιογράφος και εκδότης Χρήστος Ζαμπούνης αναλαμβάνει έναν απροσδόκητο ρόλο: να πρωταγωνιστήσει στη διαφήμιση των καταστημάτων Jumbo για το Πάσχα 2024.

Με φινέτσα και αέρα savoir vivre, ανοίγει ένα αυγό Fabergé ασύγκριτης αξίας και ομορφιάς, αποκαλύπτοντας ένα κόκκινο πασχαλινό αυγό. Στη συνέχεια, μας διδάσκει με χάρη τον σωστό τρόπο να τσουγκρίζουμε, ξαφνιάζοντας ακόμη και τον ηλικιωμένο υπηρέτη που καταφθάνει στο δωμάτιο. Εκείνος σπρώχνει ένα πολυτελές καρότσι γεμάτο παιχνίδια από τα Jumbo, ολοκληρώνοντας τη σκηνή με μια πινελιά παιχνιδιάρικης πολυτέλειας.

Η εξαίρεση της WIND

Η διαφήμιση της Wind για το Πάσχα του 2016 μας ταξιδεύει στο γραφικό Λεωνίδιο Αρκαδίας, παρουσιάζοντας ένα από τα πιο… viral Πάσχα, με αφορμή την εντυπωσιακή ανάπτυξη του νέου 4G δικτύου της Wind, που προσφέρει απίστευτες ταχύτητες.

Στην ιστορία, μέσα σε έναν αχυρώνα, ο εγγονός σκαρώνει μια χιουμοριστική φάρσα, βάζοντας κόκκινα αυγά κάτω από την κότα. Στη συνέχεια φωνάζει τη γιαγιά του για να δει το θαύμα!

–Κο κοοο!

–Που είσαι κοπέλα μου; Που είσαι κανέλα μου; Α! Θαύμα! Χωριανοί μαζευτείτε, χωριανοί, θαύμα!


Πηγή

Διαβάστε επίσης: