Όλοι «καρφώθηκαν» στα πόδια της: Η Λέχου έσκασε… μύτη με μίνι φόρεμα και στα 56 είναι ο ορισμός της γαζέλας

March 29, 2024

Όλοι «καρφώθηκαν» στα πόδια της: Η Λέχου έσκασε… μύτη με μίνι φόρεμα και στα 56 είναι ο ορισμός της γαζέλας


Διαφ.

Στην επίσημη πρεμιέρα της νέας θεατρικής παραγωγής «Ονειρόδραμα» του Εθνικού Θεάτρου, η Κατερίνα Λέχου ξεχώρισε με την εμφάνισή της, κάνοντας την πάντα επιτυχημένη επιλογή του μίνι  μαύρου φορέματος. Η εκδοχή της, όμως, είχε δίκη της πινελιά, αφού προσέθεσε μια επιπλέον διάφανη δαντέλα πάνω από την μίνι φούστα, προσδίδοντας μια ακόμη πιο κομψή αίσθηση στην ενδυματολογική επιλογή.

Ολοκληρώνοντας την εντυπωσιακή της εμφάνιση, η αγαπημένη ηθοποιός συνδύασε το φόρεμα με ένα ζευγάρι μαύρες, ψηλές μπότες και μια λεπτή ζώνη που αγκάλιασε διακριτικά τη μέση της, επιτυγχάνοντας μια τέλεια ισορροπία στη σιλουέτα της. Η εμφάνιση της Λέχου αποτέλεσε μια υπέροχη περίπτωση του πώς μια κλασική επιλογή μπορεί να αναδειχθεί με διακριτικές, πρωτότυπες πινελιές, κάνοντας τη διαφορά.

Λίγα λόγια για το «Ονειρόδραμα»:

Ένα παράξενο τοπίο. Ένας πύργος ξεπροβάλλει ανάμεσα από λουλούδια και όσο περνά ο χρόνος γίνεται μεγαλύτερος. Μια γυναίκα πλέκει μια κουβέρτα από αστέρια. Ένα κεφάλι ξεπροβάλλει από έναν τοίχο. Αντικείμενα που αλλάζουν ιδιότητες. Πρόσωπα που χωρίζονται, διπλασιάζονται, πολλαπλασιάζονται, εξαφανίζονται, στερεοποιούνται, θολώνουν, ξεκαθαρίζουν… Εικόνες από παιδικό όνειρο ή από ένα παράδοξο ποιητικό παραμύθι γεμάτο απόκοσμες ιστορίες που αφηγείται κάποιος/α ηλικιωμένος/η… Ίσως, τελικά, να είναι μόνο ένα σκηνικό όνειρο, ένα Ονειρόδραμα (1901) σαν αυτό που συνέθεσε ο Άουγκουστ Στρίντμπεργκ και παρουσιάζεται στην Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου σε σκηνοθεσία Γεωργίας Μαυραγάνη.

Ο Σουηδός θεατρικός συγγραφέας αφηγείται την ιστορία της κόρης του θεού Αγνής, από τη στιγμή που κατεβαίνει από τον ουρανό για να επισκεφθεί τη γη, προκειμένου να γνωρίσει την ανθρώπινη φύση και όσα βιώνει το άγνωστο για εκείνη είδος. Τα πολλά και διαφορετικά πρόσωπα που γνωρίζει μοιράζονται μαζί της το καθένα το δικό του σύμπαν, όπου η Αγνή εισχωρεί άλλοτε ως θεατής και άλλοτε ως συμμέτοχη. Όσο πορεύεται μαζί τους, από πλάσμα του ουρανού, αρχίζει να γίνεται ολοένα και περισσότερο άνθρωπος, γνωρίζοντας από κοντά τις δυσκολίες της ζωής, τις ελπίδες και τις διαψεύσεις της.

Δείτε την εμφάνιση της Κατερίνας Λέχου:

Κατερίνα Λέχου: Αποκάλυψε την ηλικία της και άφησε άφωνη την Ελένη Μενεγάκη, «Τι νόημα έχει να κρύψω 2, 3 χρόνια;»

Την Κατερίνα Λέχου φιλοξένησε η Ελένη Μενεγάκη το μεσημέρι της Τρίτης 19 Μαρτίου. Η ηθοποιός ρωτήθηκε από την παρουσιάστρια για την πορεία της στον χώρο της υποκριτικής.

«Πόσα χρόνια είσαι σε αυτόν τον χώρο;» ήταν η ερώτηση της Ελένης Μενεγάκη, με την Κατερίνα Λέχου να κάνει τους υπολογισμούς της.

«36» ήταν η μονολεκτική απάντηση της ηθοποιού. Η Ελένη Μενεγάκη συνέχισε: «36; Δεν τα έχεις μετρήσει καλά μού φαίνεται. Έβαλες και λίγο παραπάνω, αλλά δεν πειράζει».

«Είμαι 57 και δουλεύω από ηλικία 21 ετών. Δεν είμαι καλή στα μαθηματικά. Είμαι 36 χρόνια ενεργά σε αυτόν τον χώρο. Τι να κλέψω από χρόνια; Δύο; Τρία χρόνια;» πρόσθεσε η Κατερίνα Λέχου. «Και να κρύψω χρόνια τι; Και να πω ότι είμαι 52 χρονών και όχι 57, και; Τι έγινε μετά; Σημασία έχει αυτό που φαίνομαι και η ενέργεια που έχω. Εγώ κουβαλάω αυτό το νούμερο σαν παράσημο» σημείωσε η γνωστή ηθοποιός στην Ελένη Μενεγάκη.

Με “φιδίσια” καπαρντίνα, & αθλητικά παπούτσια: Η Κατερίνα Λέχου βγήκε ντυμένη έτσι για βράδυ & τη χάζευαν όλοι

Η Κατερίνα Λέχου βρέθηκε στην επίσημη πρεμιέρα της παράστασης “Τα μαγικά βουνά”, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, προχθές, Παρασκευή, το βράδυ και εντυπωσίασε με την εμφάνισή της.

Ειδικότερα, η ηθοποιός επέλεξε ένα casual σύνολο, αποτελούμενο από λευκό τοπ και παντελόνι, καμπαρντίνα λίγο επάνω από το γόνατο, ένα ζευγάρι λευκά trainers με μεταλλιζέ φινίρισμα, μερικά διακριτικά κολιέ στο λαιμό και μια μικρή δερμάτινη crossbody τσάντα.

Μετά το τέλος της παράστασης, η ηθοποιός πόζαρε στον φωτογραφικό φακό μόνη της, αλλά και με τις συναδέλφους της ηθοποιούς, Μαρκέλλα Γιαννάτου και Στεφανί Καπετανίδη.

Κατερίνα Λέχου εμφάνιση


Πηγή

Διαβάστε επίσης: