Ανακοινώθηκε από Σκλαβενίτη, τελειώνει τον ανταγωνισμό: Μούδιασαν Μασούτης, Lidl & MyMarket με αυτή τη κίνηση
Με την επιθυμία διεύρυνσης της παρουσίας του στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, προκύπτει πλέον η ενεργή αναζήτηση ευκαιριών από την πλευρά της εταιρείας Σκλαβενίτης. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Σκλαβενίτης εξετάζει τη δυνατότητα εισόδου του σε κάποια αγορά των Βαλκανίων.
Οι φήμες κυκλοφορούν ότι η εταιρεία προετοιμάζεται να κατακτήσει μια σημαντική θέση σε μία από τις αγορές των Βαλκανίων. Ακόμη, ακούστηκε ότι υπήρχε ενδιαφέρον και για την αγορά της Πολωνίας, αν και αρμόδιες πηγές διαψεύδουν αυτήν την πληροφορία.
Είναι γνωστό ότι το ελληνικό λιανεμπόριο έχει πάντα καλές σχέσεις με τα Βαλκάνια, με την εταιρεία Βερόπουλο να είναι ένας από τους πρωτοπόρους σε αυτόν τον τομέα. Ωστόσο, ο Σκλαβενίτης έχει ήδη εδραιωθεί στην Κύπρο, η οποία παρά το μικρό της μέγεθος αποτελεί μια δυναμική αγορά, κυρίως λόγω τουριστικού κινήματος. Επιπλέον, ο Σκλαβενίτης διαθέτει ήδη 18 καταστήματα στην Κύπρο και αποτελεί τον τρίτο μεγαλύτερο παίκτη στην αγορά αυτή, πίσω από την κυπριακή Άλφα Μέγα και τη Lidl.
Η οικογένεια Σκλαβενίτη έχει ενισχύσει σημαντικά τη θέση της στην Ελλάδα, κυρίως μετά την εξαγορά του Μαρινόπουλου, με τον τζίρο να φτάνει φέτος τα 5 δισ. ευρώ. Ταυτόχρονα, ο όμιλος εξετάζει και άλλες ευκαιρίες για την εξαγορά μικρότερων παικτών στην Ελλάδα, ιδιαίτερα σε περιοχές όπου δεν έχει ακόμη σημαντική παρουσία.
Ωστόσο, ο ανταγωνισμός δεν μένει αδρανής, με άλλους μεγάλους παίκτες του κλάδου, όπως οι ΑΒ, το MyMarket, ο Μασούτης και η Lidl, να επενδύουν σημαντικά σε προγράμματα διαφοροποίησης και επέκτασης της παρουσίας τους.
Έτσι, η επέκταση της παρουσίας τους αποτελεί προτεραιότητα για την επιχειρηματική τους στρατηγική, με τις τάσεις που κυριαρχούν στη διεθνή αγορά να επιδιώκουν λιγότερα, αλλά πιο εύρωστα μοντέλα επιχειρηματικής δραστηριότητας. Ο χρόνος θα δείξει εάν αυτή η τάση είναι προς όφελος του καταναλωτή.
Πηγή