«Με βίαζαν, με το που τελείωσε άρχισα να κλωτσάω ό,τι έβρισκα»: Συγκλονίζει ο Γιάννης Τσιμιτσέλης για τον πρώτο του ρόλο

April 11, 2024

«Με βίαζαν, με το που τελείωσε άρχισα να κλωτσάω ό,τι έβρισκα»: Συγκλονίζει ο Γιάννης Τσιμιτσέλης για τον πρώτο του ρόλο


Διαφ.

Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης έκανε μια αναδρομή στο παρελθόν, αναφερόμενος στα γυρίσματα της ταινίας «Οξυγόνο», όπου είχε συμπρωταγωνιστήσει με την Τζόυς Ευείδη.

Ο ηθοποιός παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Καλύτερα Αργά» το βράδυ της Τετάρτης 10 Απριλίου και ανέφερε, μεταξύ άλλων, τη σκηνή όπου ο χαρακτήρας του χτυπούσε την ηθοποιό, καθώς και τη σκηνή του βιασμού του.

Ανέφερε ότι μετά από τη σκηνή του βιασμού, είχε τόσο έντονα συναισθήματα που άρχισε να εκφράζεται με βίαιο τρόπο, βρίζοντας και κλωτσώντας οτιδήποτε βρισκόταν μπροστά του.

Σχετικά με τα παραπάνω, ο Γιάννης Τσιμιτσέλης δήλωσε: «Ήμουν τότε 22 ετών και ξαφνικά κάνω μία μεγάλου μήκους ταινία. Και έχω μια σκηνή που βιάζουν. Για μένα ήταν έτσι κι αλλιώς πολύ δύσκολο, γιατί ήταν ο πρώτος μου μεγάλος ρόλος, πολύ δύσκολο. Εμπιστεύτηκα και εγώ Ρέππα – Παπαθανασίου αλλά για μένα όλη τη ταινία ήταν αυτή σκηνή. Με το που τελείωσε αυτή η σκηνή μπορούσα να απολαύσω την ταινία μετά. Πριν είχα έναν κόμπο στο στομάχι για το πώς θα κάνω αυτή τη σκηνή, δεν ήταν καθόλου εύκολο δηλαδή με το που έγινε η σκηνή του βιασμού με το που τελείωσε δεν μιλούσε κανένας. Άρχισα να βρίζω, να κλοτσάω καρέκλες να κλωτσάω ό,τι έβρισκα από αντίδραση από τα νεύρα μου».

Το «Οξυγόνο» είναι μια ελληνική δραματική ταινία που κυκλοφόρησε το 2003, σε σκηνοθεσία των Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους συμμετείχαν η Νένα Μεντή, η Μαρία Καβογιάννη, η Τζόυς Ευείδη, ο Αλέξης Γεωργούλης και ο Γιάννης Τσιμιτσέλης, μεταξύ άλλων.

Τσιμιτσέλης για Γερονικολού: «Δεν βάζει ποτέ πλυντήριο, είναι όλα άπλυτα, δεν έχουμε ρούχα να φορέσουμε»

Το βράδυ της Δευτέρας (11/12) στα Village Cinemas στο The Mall πραγματοποιήθηκε η πρεμιέρα της κινηματογραφικής ταινίας που σκηνοθέτησε ο Γιάννης Τσιμιτσέλης με τίτλο, «Κουραμπιέδες από Χιόνι», σε σενάριο των Θανάση Παπαθανασίου, Μιχάλη Ρέππα, Αγνή και Χάρη Χιώτη.

Πρωταγωνίστρια της ταινίας είναι η Κατερίνα Γερονικολού, η οποία ήταν εντυπωσιακή μέσα στο κατακόκκινο φόρεμα της από τριαντάφυλλα.

Το παρών στην κινηματογραφική πρεμιέρα έδωσε πλήθος καλλιτεχνών και δημοσιογράφων, μεταξύ αυτών και η πρώην σύζυγος του Γιάννη Τσιμιτσέλη, Βάσω Λασκαράκη με τον σύζυγό της, Λευτέρη Σουλτάτο και την κόρη της, Εύα.

Μάλιστα, η μικρή πόζαρε μαζί με τον μπαμπά της και τη μαμά της μπροστά στους φωτογράφους. Ο δε, Γιάννης Τσιμιτσέλης αποκάλυψε πως η ταινία είναι αφιερωμένη στην κόρη του, καθώς μια τρυφερή στιγμή τους στάθηκε η αφορμή για να την σκηνοθετήσει. Τα λόγια μάλιστα του Γιάννη Τσιμιτσέλη για την μικρή Εύα συγκίνησαν τη Βάσω Λασκαράκη, η οποία δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της.

Μετά το τέλος της πρεμιέρας, ο Γιάννης Τσιμιτσέλης παραχώρησε δηλώσεις στις κάμερες των ψυχαγωγικών εκπομπών που βρέθηκαν Village Cinemas.

«Σήμερα μετά από δυο χρόνια η ταινία φεύγει από εμένα και πάει στα μάτια των τηλεθεατών. Σήμερα η κόρη μου είναι εδώ και θα την δει. Εγώ πιστεύω στον Άγιο Βασίλη. Ότι ένας καλός άνθρωπος θα μου φέρει το δώρο μου και πρέπει όλοι να το πιστεύουμε», ανέφερε αρχικά.

«Θα τσακωθούμε με την Κατερίνα επειδή δεν βάζει πλυντήριο; Κάποια στιγμή δεν θα έχουμε ρούχα να βάλουμε και θα μπει. Θέλω να είμαστε καλά και μαζί. Δεν θέλω γάμο», απάντησε στη συνέχεια έπειτα από ερώτηση για την Κατερίνα Γερονικολού και την προ ημερών δήλωσή της «Αυτό το διάστημα πιστεύω ότι θα γκρινιάζει γιατί δεν έχω βάλει και πολλά πλυντήρια και είναι όλα στα άπλυτα, λόγω έλλειψης χρόνου».

Η ερώτηση για την αμοιβή της που έφερε την Κατερίνα Γερονικολού σε αμηχανία

Στη συνέχεια μάλιστα, δηλώσεις έκανε και η ίδια. Μια ερώτηση όμως, για την αμοιβή της στην ταινία, την έφερε σε δύσκολη θέση.

«Όταν φτάσατε στο σημείο να μιλήσετε για την αμοιβή σας, πώς ήταν αυτή η συζήτηση;», ήταν η ερώτηση της ρεπόρτερ.

Η Κατερίνα Γερονικολού απάντησε: «Τώρα αυτό με φέρνει σε δύσκολη θέση. Εφόσον είμαστε ζευγάρι, όλες οι προσεγγίσεις αυτού του είδους είναι σε άλλο επίπεδο. Σε αυτές τις περιπτώσεις το ζητούμενο είναι να μπούμε μέσα στο ίδιο όχημα και να φύγουμε προς το άπειρο».


Πηγή

Διαβάστε επίσης: