Όλη η Ελλάδα βλέπει αυτή τη βραδινή εκπομπή: Σαρώνει σε τηλεθέαση & τα άλλα κανάλια τρώνε τη σκόνη της-“Χτύπάει” 50άρια
Το “Φως στο Τούνελ” σημειώνει υψηλά νούμερα τηλεθέασης, καθώς η υπόθεση των νεκρών παιδιών στην Αμαλιάδα απασχολεί έντονα το τηλεοπτικό κοινό.
Μάλιστα, την περασμένη Παρασκευή, η εκπομπή του Mega κατέγραψε τη νέα, υψηλότερη τηλεθέασή του, από το ξεκίνημα της φετινής σεζόν.
Τα υψηλά νούμερα τηλεθέασης έφεραν πρώτο το “Φως στο Τούνελ”
Η εκπομπή έρευνας του MEGA, με την Αγγελική Νικολούλη στο τιμόνι, συγκέντρωσε την προτίμηση των τηλεθεατών με 37,1% στο σύνολο του κοινού και 35,8% στο δυναμικό κοινό 18-54, αγγίζοντας τους 1.553.000 τηλεθεατές, ενώ σε επιμέρους κοινό, έφτασε μέχρι το 45,6%.
Κάθε εβδομάδα οι τηλεθεατές περιμένουν εναγωνίως το «Φως στο Τούνελ», προκειμένου να βρουν τις απαντήσεις που αναζητούν σχετικά με το θρίλερ στην Αμαλιάδα.
Για τρίτη συνεχόμενη Παρασκευή, ο τεράστιος αριθμός αναρτήσεων και η ταχύτητα με την οποία σχολίαζαν οι χρήστες του Χ, έφεραν το #FosStoTounel πρώτο στην Ελλάδα, αλλά και στην κορυφή των παγκόσμιων trends, με τις αναρτήσεις να ξεπερνούν τις 25.000.
«Όλοι οι άλλοι τρώνε τη σκόνη του»: Η αποθέωση των τηλεθεατών στον Λαζόπουλο για την επιστροφή του-Ζαλίζουν τα νούμερα τηλεθέασης
O Λάκης Λαζόπουλος έκανε πρεμιέρα με την εκπομπή «Αλ Τσαντίρι», χθες, Τετάρτη, το βράδυ, στο Mega και αποθεώθηκε στο Χ.
Ο Λάκης Λαζόπουλος ασχολήθηκε με όλα τα κοινωνικά θέματα
«Μας είχε λείψει», «Ο Λάκης τους πήγε τάπα», «Επιτέλους λίγο γέλιο στην τηλεόραση», «Τους έχεις σκίσει όλους, μπράβο Λάκη», ήταν ορισμένα από τα σχόλια που γράφτηκαν στ Χ.
Τα σχόλια των χρηστών για τον Λάκη Λαζόπουλο και την πρεμιέρα
Με πρώτο καλεσμένο τον Πάνο Βλάχο και μεταξύ των θεατών να βρίσκονται η Μαρία Μπεκατώρου, ο Σωτήρης Τσαφούλιας και η Ανθούλα με το χαρακτηριστικό της γέλιο, το τηλεοπτικό κοινό επιφύλασσε θερμότατη υποδοχή στον Λάκη Λαζόπουλο.
“Δεν υπάρχει λόγος να μιλήσω; Να φύγω! Πού να πάω; Έπρεπε να γίνει Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος για να βρεθούμε;” υπογράμμισε ο Λάκης Λαζόπουλος, ενώ τα πρώτα του βέλη έστειλε προς τον δημοσιογραφικό χώρο, επισημαίνοντας “έφυγε ο υποκειμενικός της δημοσιογραφίας και ήρθαν οι αντικειμενικοί τώρα και σας έχουν φτιάξει ωραία, μουγγά κουφέτα! Μοιράζουν βραβεία μουγγών δημοσιογραφίας αύριο, να πάμε, να σηκώσουμε το κύπελλο! Θα μου πείτε, ένα ‘γεια’ δεν μας είπες και μας επιπλήττεις;”.
Συνέχισε με διάφορα βίντεο, είτε από τα social media, είτε με “πειραγμένες” δηλώσεις πολιτικών μέσω AI, ενώ με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, “ξεπήδησαν” από την οθόνη και οι αξεπέραστοι “Μήτσοι”.
Από το στόχαστρο της σάτιράς του πέρασαν ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Νίκος Κοκλώνης, η woke agenda, τα γραφικά στις εκπομπές του Νίκου Ευαγγελάτου και το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης.
Η εκπομπή τερμάτισε πρώτη στους πίνακες τηλεθέασης, σημειώνοντας 28,5% στο δυναμικό κοινό και 29,4% στο γενικό σύνολο.
Πηγή