Δεν είναι καλά τα νέα για την εκπομπή του Μουτσινά: Το “Φως στο Τούνελ” κατάφερε σχεδόν triple score απέναντι στο «ΝΜ Βραδιάτικα» στα νούμερα τηλεθέασης

December 22, 2024
Τα νέα δεν είναι ευχάριστα για την εκπομπή του Μουτσινά: Το Φως στο Τούνελ σημείωσε σχεδόν τριπλάσια τηλεθέαση σε σύγκριση με το ΝΜ Βραδιάτικα.

Έγινε γνωστό νωρίς το πρωί από τον Alpha: Επιβεβαιώθηκαν οι φήμες για τον Νίκο Μουτσινά, ραγδαίες εξελίξεις στο κανάλι


Διαφ.

Το “Φως στο Τούνελ” κατάφερε σχεδόν triple score απέναντι στο ΝΜ Βραδιάτικα, προχθές, Παρασκευή, το βράδυ, στις τελευταίες εκπομπές για το 2024.

Το “Φως στο Τούνελ” κατατρόπωσε το ΝΜ Βραδιάτικα

Ειδικότερα, τις τελευταίες τους εκπομπές για το 2024 παρουσίασαν προχθές, ο Νίκος Μουτσινάς και η Αγγελική Νικολούλη, αφού λόγω των Χριστουγέννων, οι δύο εκπομπές ανανέωσαν το ραντεβού τους με το τηλεοπτικό κοινό για τα μέσα Ιανουαρίου.

Απ’ ό,τι έδειξε ακόμη μία αναμέτρηση μεταξύ τους, η Αγγελική Νικολούλη σημείωσε ποσοστό 23,3% στο δυναμικό κοινό (15-54), την ώρα που το ΝΜ Βραδιάτικα έμεινε στο 8,1%.

Την ίδια ώρα, στο Star, η ταινία Μόνος στο Σπίτι έκανε 13,4% και η επανάληψη της σειράς VIΠ: Καλά Γεράματα στον ΑΝΤ1 7%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, η εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη συγκέντρωσε τηλεθέαση 25,5% και το ΝΜ Βραδιάτικα έκανε 8,2%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Φως στο Τούνελ – 23,3%

Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα – 8,1%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Φως στο Τούνελ – 25,5%

Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα – 8,2%

Δυστυχώς, τραγικά νέα για τον Νίκο Μουτσινά: Επιβεβαιώθηκαν οι φήμες για την εκπομπή του, ραγδαίες εξελίξεις στον ALPHA πριν λίγο

Η απόφαση του καναλιού ALPHA και της παραγωγής του να προγραμματίσει το βραδινό σόου ΝΜ Βραδιάτικα για τις Παρασκευές, απέναντι από την επιτυχημένη εκπομπή Φως στο Τούνελ της Αγγελικής Νικολούλη, αποδείχθηκε καταστροφική.

Κακή Στρατηγική Επιλογή από τον ALPHA: Αντίπαλο Δέος η Αγγελική Νικολούλη

Το στρατηγικό αυτό λάθος φάνηκε με δραματικό τρόπο ήδη από την πρεμιέρα του σόου, το οποίο απέτυχε να ανταγωνιστεί το κοινό που παρακολουθεί τη δημοσιογράφο, η οποία ασχολείται με την πιο πολυσυζητημένη και συναισθηματικά φορτισμένη υπόθεση των τελευταίων δύο ετών, αυτή των πέντε νεκρών βρεφών στην Αμαλιάδα. Ειδικά σε μια τέτοια συγκυρία, η επιλογή να τοποθετηθεί το νέο σόου απέναντι από την Αγγελική Νικολούλη μοιάζει με στρατηγική αποτυχία, καθώς η ίδια απολαμβάνει την αφοσίωση και την εκτίμηση του τηλεοπτικού κοινού.

Απογοητευτικά Ρίχνονται τα Ριζικά Ποσοστά Τηλεθέασης

Ο ALPHA είχε υψηλές προσδοκίες για την τηλεθέαση του καινούργιου του σόου, ειδικά μετά την πρεμιέρα. Ωστόσο, η πραγματικότητα διαψεύδει τις ελπίδες του καναλιού, καθώς τα ποσοστά τηλεθέασης της εκπομπής ΝΜ Βραδιάτικα αποδείχθηκαν απογοητευτικά. Στην πρώτη εβδομάδα της προβολής, οι αριθμοί δεν ήταν ενθαρρυντικοί, με τον Νίκο Μουτσινά να καταγράφει 12,1% τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό (18-54) την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου, σημειώνοντας σημαντική πτώση σε σχέση με την πρεμιέρα, όπου το ποσοστό είχε φτάσει στο 14,9%. Επιπλέον, η εκπομπή σημείωσε ποσοστό μόλις 10,1% στο γενικό σύνολο, που είναι ιδιαίτερα χαμηλό και παραμένει κάτω από τα επίπεδα που προσδοκούσε το κανάλι για ένα βραδινό σόου.

Αντίπαλοι Στις Καθυστερήσεις: Ανώτερα Προγράμματα Στην Τηλεθέαση

Το ΝΜ Βραδιάτικα τοποθετήθηκε στην τέταρτη θέση της τηλεθέασης την Παρασκευή, καταγράφοντας χαμηλότερα ποσοστά από ανταγωνιστικά προγράμματα, όπως το παιχνίδι Εκατομμυριούχος, η Γη της Ελιάς, και ο Άγιος Έρωτας. Η εκπομπή του Νίκου Μουτσινά, παρά το γεγονός ότι ήταν μόλις στο δεύτερο επεισόδιο, δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει με τα ποσοστά της, καθώς αυτά ήταν πολύ χαμηλότερα από τις συνήθεις επιδόσεις του παρουσιαστή, ο οποίος ήταν συνηθισμένος σε πολύ υψηλότερα νούμερα κατά τις μεσημεριανές ώρες.

Πίεση για Βραδινό Σόου και Η Πίεση του ALPHA

Αξιοσημείωτο είναι ότι, παρά την απογοήτευση που προκάλεσαν τα τηλεοπτικά ποσοστά, η παραγωγή του ALPHA είχε επικεντρωθεί στην πίεση προς τον Νίκο Μουτσινά και τα άλλα κανάλια, απαιτώντας να του προσφερθεί βραδινό σόου προκειμένου να συμφωνήσει για τη συνεργασία τους. Αυτή η επιθυμία του παρουσιαστή, που τελικά έγινε πραγματικότητα, τονίζει τις υψηλές απαιτήσεις του, ενώ ταυτόχρονα αφήνει στον ίδιο και στο κανάλι του ALPHA το δύσκολο έργο της διαχείρισης ενός προγράμματος με ποσοστά που δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους.

Συμπέρασμα: Στρατηγική Αποτυχία ή Σταδιακή Ανάκαμψη;

Η απόφαση του ALPHA να προγραμματίσει το ΝΜ Βραδιάτικα απέναντι από τη δημοφιλή εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη αποδείχθηκε καταστροφική, αφού το κοινό παρέμεινε πιστό στην εκπομπή του MEGA και δεν ακολούθησε την πρόταση του καναλιού. Τα νούμερα της τηλεθέασης καταδεικνύουν την αποτυχία της στρατηγικής, όμως μένει να φανεί αν το σόου θα καταφέρει να ανακάμψει με την πάροδο του χρόνου και με την κατάλληλη αναπροσαρμογή της προβολής του.


Πηγή

Διαβάστε επίσης: