Ραγδαία εξέλιξη με τη Eurovision: Τρεις φιναλίστ του ελληνικού τελικού παραβίασαν όρους της συμφωνίας – Τι θα τους κάνει η ΕΡΤ

January 14, 2025
Τρεις φιναλίστ του ελληνικού τελικού της Eurovision παραβίασαν τους όρους της συμφωνίας με την ΕΡΤ. Ποιες ενέργειες θα αναλάβει το κανάλι;

Ραγδαία εξέλιξη με τη Eurovision: Τρεις φιναλίστ του ελληνικού τελικού παραβίασαν όρους της συμφωνίας – Τι θα τους κάνει η ΕΡΤ


Διαφ.

Στη Eurovision 2025 θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας ο καλλιτέχνης που θα αναδειχθεί από τον ελληνικό τελικό, που θα διεξαχθεί στις 30 Ιανουαρίου και ήδη έχουν ξεκινήσει τα παρατράγουδα με τους 12 φιναλίστ.

Ειδικότερα, τα παρατράγουδα ξεκίνησαν με την πρόχειρη και φτωχή ανακοίνωσή των 12 φιναλίστ μέσω της ανάγνωσής τους από κινητό τηλέφωνο στο Πρωίαν σε Είδον, προκαλώντας πλήθος αρνητικών σχολίων στο twitter και στις πρωινές εκπομπές.

Λίγο αργότερα, δύο καλλιτέχνες παραβίασαν τη σχετική οδηγία της ΕΡΤ, όπως περιλαμβάνεται στην προκήρυξη των υποψηφιοτήτων για το φετινό διαγωνισμό και αναρτήθηκε στη Διαύγεια.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει: Για λόγους ισότιμης προβολής των φιναλίστ, απαγορεύεται η εμφάνιση των ερμηνευτών και των δημιουργών των αντίστοιχων τραγουδιών σε άλλα μέσα εκτός από τα μέσα της ΕΡΤ.ΑΕ από την ανακοίνωση των 12 φιναλίστ έως και τη διεξαγωγή του Εθνικού Τελικού. Σε περίπτωση παραβίασης του παρόντος όρου, η ΕΡΤ.ΑΕ διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού τους από τον Εθνικό Τελικό.

Οι τρεις φιναλίστ που παρενέβησαν τους όρους της ΕΡΤ για την Eurovision 2025

Λίγα λεπτά μετά την ανακοίνωση της 12αδας, ο Κώστας Αγέρης βγήκε τηλεφωνικά στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου, αλλά και ο Θάνος Λάμπρου παρενέβη στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά.

Το Σάββατο 11 Ιανουαρίου, ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου έκανε μια σύντομη δήλωση στις κάμερες και συγκεκριμένα στο Χαμογέλα και Πάλι.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΕΡΤ έχει αποφασίσει να μην προχωρήσει σε κυρώσεις, αλλά υπήρξε αυστηρότατη σύσταση και προς τους τρεις υποψήφιους, ενώ έχει γίνει επικοινωνία με όλους τους συμμετέχοντες, όπου τους έχει γίνει υπενθύμιση του σχετικού όρου της προκήρυξης της ΕΡΤ.

Βέβαια, υπάρχουν γκρίνιες από άλλους φιναλίστ, παρασκηνιακά, που θεωρούν πως πραγματοποιήθηκε ήδη η πρώτη διάκριση σε βάρος τους.

Οργή Γιώργου Λιάγκα κατά και των 12 υποψήφιων Ελληνικών τραγουδιών για την Eurovision – Ο κακός χαμός σήμερα με αυτά που είπε

Ο Γιώργος Λιάγκας εξέφρασε την άποψή του σχετικά με τα 12 τραγούδια που θα διαγωνιστούν στον εθνικό τελικό για την εκπροσώπηση της Ελλάδας στην Eurovision 2025. Ο γνωστός παρουσιαστής δεν δίστασε να ασκήσει έντονη κριτική, χαρακτηρίζοντας τα περισσότερα τραγούδια αδύναμα και χωρίς ιδιαίτερη μουσική αξία.

Το ένα είναι χειρότερο από το άλλο

Ο Γιώργος Λιάγκας υποστήριξε πως για πρώτη φορά κανένα από τα υποψήφια τραγούδια δεν του προκάλεσε ενδιαφέρον, λέγοντας χαρακτηριστικά: Δεν τα άκουσα ολόκληρα για να είμαι ειλικρινής. Δε μπόρεσα, δεν μου άρεσε τίποτα. Δεν ακούγονται. Είναι η πρώτη φορά που το ένα είναι χειρότερο από το άλλο. Παρά την απογοήτευσή του, ξεχώρισε τη συμμετοχή του Κώστα Αγέρη, δηλώνοντας πως εάν έπρεπε να ψηφίσει, αυτό θα ήταν το τραγούδι που θα επέλεγε.

Ο παρουσιαστής επεσήμανε ότι η συγκεκριμένη συμμετοχή έχει κάποια θετικά στοιχεία, αν και δεν ενθουσιάστηκε συνολικά. Μου είναι συμπαθής ο Αγέρης που τραγουδάει το ποντιακό τραγούδι. Είναι ο νικητής του δεύτερου Voice που είχε κάνει τηλεθέαση 70%, μιας και είναι της μόδας τώρα να λέμε και νούμερα, ανέφερε με εμφανή διάθεση σχολιασμού.

Οι αδυναμίες των φετινών τραγουδιών

Σύμφωνα με τον Λιάγκα, τα περισσότερα υποψήφια τραγούδια δεν διαθέτουν τη δυναμική που απαιτείται για να σταθούν επάξια στη σκηνή της Eurovision. Κανένα τραγούδι μουσικά δεν έχει τον όγκο να γεμίσει τη σκηνή της Eurovision. Είναι κάποια ποπ αδύναμα, σημείωσε. Ο παρουσιαστής δεν έκρυψε την απογοήτευσή του για το συνολικό επίπεδο των συμμετοχών, επισημαίνοντας ότι η φετινή επιλογή τραγουδιών δεν τον ικανοποίησε.

width=1920

Με την κριτική του, ο Γιώργος Λιάγκας φαίνεται να ανοίγει τη συζήτηση για την ποιότητα των τραγουδιών που προτείνονται για τον διαγωνισμό, δημιουργώντας αφορμή για περαιτέρω διάλογο σχετικά με τη μουσική προσέγγιση που πρέπει να ακολουθήσει η χώρα στον διεθνή θεσμό.

Παρακολουθήστε το σχετικό απόσπασμα:


Πηγή

Διαβάστε επίσης: