11 ξεχασμένοι χαρακτήρες της ελληνικής τηλεόρασης που αγαπήσαμε

March 2, 2025

11 ξεχασμένοι χαρακτήρες της ελληνικής τηλεόρασης που αγαπήσαμε


Διαφ.

Οι εποχές αλλάζουν, οι τηλεοπτικές μόδες έρχονται και φεύγουν, όμως ορισμένοι χαρακτήρες και σειρές παραμένουν χαραγμένοι στη μνήμη μας. Είτε τους απολαμβάναμε ξενυχτώντας μπροστά στην τηλεόραση είτε τους ανακαλύπταμε χρόνια αργότερα στο YouTube, αξίζουν μια στιγμή αναγνώρισης.

Κατερίνα Γιουλάκη: Η «Θεία» Όλων Μας

Από τα «Καθημερινά» μέχρι το «Ρετιρέ» και την «Καλή Πεθερά», η Κατερίνα Γιουλάκη ενσάρκωσε με μαεστρία τον ρόλο της κλασικής ελληνικής θείας. Ένας χαρακτήρας οικείος, γνώριμος, που όλοι έχουμε συναντήσει σε κάποιο οικογενειακό τραπέζι.

Γιώργος Λέφας: Ο Έλληνας Πολ Ραντ

Με τη γλυκιά αλητεία, την ελεγχόμενη παλαβομάρα και μια εσάνς μελαγχολίας, ο Γιώργος Λέφας πρωταγωνίστησε σε σειρές όπως το «Αχ Ελένη» και οι «Διαπλεκόμενοι». Παρόλο που η «Γενιά των 40» δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει, η πορεία του μέχρι το 2011 τον καθιέρωσε ως έναν αγαπημένο ηθοποιό.

Νικήτας Τσακίρογλου & Χρυσούλα Διαβάτη: Η Οικολογική Κωμωδία

Στο «Εκμέκ Παγωτό», το εμβληματικό ζευγάρι των Αύγουστου και Πιπίτσας χάρισε γέλιο σε μια κωμωδία που παραμένει αξέχαστη. Επέστρεψαν στη μικρή οθόνη με την «Αγία Οικογένεια» (1996), μια από τις σπάνιες σειρές με οικολογικό θέμα.

Γιώργος Κωνσταντίνου: Ο Ορισμός του Νευρωτικού Ήρωα

Από τα «Επτά Κακά της Μοίρας Μου» έως το σίκουελ «Όλα Τα Κακά της Μοίρας Μου», ο Γιώργος Κωνσταντίνου υποδύθηκε αριστοτεχνικά τον γκρινιάρη, μα καλόκαρδο χαρακτήρα. Μοναδική εξαίρεση; Το «Άγγελος Κατά Λάθος», όπου ενσάρκωσε έναν νεκρό που επέστρεψε ως άγγελος για να καταγράφει ανθρώπινες συμπεριφορές.

«Αριστοτέλης ο Άριστος»: Όσοι Άντεξαν Να Δουν Παραπάνω Από Ένα Επεισόδιο

Ο Γιάννης Μπέζος σε ρόλο άγνωστου ηθοποιού που πασχίζει να μπει στο χώρο. Παρά τις καλές προθέσεις του καστ (Ευαγγελία Μουμούρη, Φαίδρα Δρούκα, Βαλέρια Κουρούπη), η σειρά αποδεικνύει πως ακόμα και οι καλύτεροι ηθοποιοί δεν μπορούν να σώσουν ένα αδύναμο σενάριο.

«Δόκτωρ Τζούλια και μις Χάιδω»: Ο Ορισμός του Σουρεαλισμού

Η υπόθεση της σειράς μιλά από μόνη της: μια ψυχίατρος που, λόγω υπνωτισμού, μετατρέπεται σε ερωτική μαινάδα. Ένα τηλεοπτικό πανηγύρι σουρεαλισμού, αποτέλεσμα της συνεργασίας των Άννας Μακράκη και Άννας Σιμοπούλου. Ανεκτίμητο, αν μη τι άλλο.

«Η διπλή προσωπικότητα μιας ψυχιάτρου. Η Τζούλια, είναι μια καταξιωμένη ψυχίατρος παντρεμένη μ’ έναν βαρετό εκδότη. Κάποιος από τους πελάτες της ο οποίος ισχυρίζεται πως υπήρξε μέγας μάγος στις προηγούμενες ζωές του, για να την πείσει για του λόγου το αληθές, την υπνωτίζει. Ο υπνωτισμός «ανασύρει» από τα βάθη του υποσυνείδητου την καταπιεσμένη ερωτική της λίμπιντο κι έτσι με ένα απλό χτύπημα του χεριού, μετατρέπεται σε ερωτική μαινάδα.

Η κατάσταση αυτή, από λάθος του «μάγου» που δεν γνωρίζει πώς να την επαναφέρει παραμένει για αρκετό χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα να σοκάρει με τη συμπεριφορά της πολλούς πελάτες της, αλλά και τον άντρα της που ξαφνιάζεται για την ασυνήθιστη ερωτική της διάθεση. Τελικά με έναν καινούργιο υπνωτισμό επανέρχεται στη «προτεραία κατάσταση».

H Ελληνίδα Γουίτνι Χιούστον

Αντιγράφω και πάλι τη σύνοψη, για να καταλάβετε ποια είναι η Ελληνίδα Γουϊτνι και ποιο το ριμέικ του “Bodyguard” και ποιος ο σωματοφύλακας (κοιτάξτε δεξιά της εικόνας):

Η Μιμή Μανδηλαρά είναι μια δυναμική, όμορφη επιχειρηματίας, πρόεδρος του ομίλου επιχειρήσεων “Μ & Μ International”. Μένει με τη μητέρα και τον αδελφό της σε μια βίλα, που κληρονόμησε από τον πατέρα της. Ένα πρωί, δυο αποτυχημένοι τρομοκράτες, κυνηγημένοι από την αστυνομία, βρίσκουν καταφύγιο στο σπίτι της, αλλά η Μιμή τους αφοπλίζει μ’ ένα πιστολάκι των μαλλιών. Θορυβημένη η μητέρα της αποφασίζει να της κάνει δώρο ένα σωματοφύλακα. Πρόκειται για τον Δημήτρη, έναν μυστηριώδη νεαρό, τελείως διαφορετικό απ’ αυτούς που έχει συνηθίσει να συναναστρέφεται η Μιμή. Μεταξύ τους αναπτύσσεται μια έντονη ερωτική σχέση,

Ο Πόντιος Δημοσιογράφος: Ένα Στερεότυπο που Έγινε Κωμωδία

Το 1991, η σειρά «Ρεπορτάζ Πρίφτης» με τον Παύλο Κοντογιαννίδη μας σύστησε έναν δημοσιογράφο από τον Πόντο, κάτι μεταξύ φτωχοδιάβολου και ποντιακής εκδοχής του “Miami Vice”. Μια σπάνια, δυσεύρετη κωμωδία των αρχών της δεκαετίας του ’90, γεμάτη ψυχεδελικά πουκάμισα, βάτες και καραφλοκοτσίδες.

Ο Δημιουργός του Ελληνικού Prison Break

Η πρώτη τηλεοπτική σειρά μυθοπλασίας του ΣΚΑΪ (νυν Alpha), «Οι Αθώοι της Πτέρυγας 5», ήταν μια κωμικοτραγική παρωδία φυλακής, γραμμένη από τον Χρήστο Βαλαβανίδη. Παρά τα οικονομικά προβλήματα του καναλιού, η σειρά έμεινε στην ιστορία ως μια απόπειρα που δεν άντεξε στον χρόνο.

Στέργιος Νενές: Από τις Σειρές στα Μπαρ του «Κωνσταντίνου και Ελένης»

Η σειρά “Cheek to Cheek” (1996) δεν θα είχε μείνει στη μνήμη μας αν δεν είχε μια guest εμφάνιση του Στέργιου Νενέ, λίγο πριν γίνει ο εμβληματικός μπάρμαν στο «Κωνσταντίνου και Ελένης». Πόσες σειρές μπορούμε να μετρήσουμε με τον Στέργιο Νενέ μέσα;

Αλεξάνδρα Παυλίδου: Η Απόλυτη Badass

Η Αλεξάνδρα Παυλίδου – Gurth, με ελληνικές και αυστριακές ρίζες, έγινε γνωστή από το «Είμαστε στον Αέρα», υποδυόμενη μια δυναμική δικηγόρο με λουκ που θύμιζε την Ούμα Θέρμαν στο “Pulp Fiction”. Η πορεία της ξεκινά από τον Μάρκο Κούνδουρο («Μπορντέλο»), περνά από το b-movie “Hardbodies 2” του Μαρκ Γκρίφιθ και καταλήγει στη cult αστυνομική σειρά «Μπελάδες για Δύο», που φιλοδοξούσε να γίνει το ελληνικό «Αυτός Αυτή και τα Μυστήρια». Από το 2001 και μετά, οι εμφανίσεις της έγιναν σπάνιες.


Πηγή

Διαβάστε επίσης: